Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959889 weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen?
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959891 weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen? Vast wel want er werd al bekend gemaakt dat je moest slapen om te saven dus wil je dan in een Container slapen?
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959898 weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen? Vast wel want er werd al bekend gemaakt dat je moest slapen om te saven dus wil je dan in een Container slapen? Ook wel handig, als er veel langs de weg staan
Geplaatst: 28 april 200817 jaren Auteur comment_959901 weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen? Vast wel want er werd al bekend gemaakt dat je moest slapen om te saven dus wil je dan in een Container slapen? Ook wel handig, als er veel langs de weg staan Dat je moet slapen om te saven klopt. Daar krijg je inderdaad een appartement voor. Ik bedoel meer het actief kopen van assets.
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_959902 weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen? Vast wel want er werd al bekend gemaakt dat je moest slapen om te saven dus wil je dan in een Container slapen? Ook wel handig, als er veel langs de weg staan Ja weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen? Vast wel want er werd al bekend gemaakt dat je moest slapen om te saven dus wil je dan in een Container slapen? Ook wel handig, als er veel langs de weg staan Dat je moet slapen om te saven klopt. Daar krijg je inderdaad een appartement voor. Ik bedoel meer het actief kopen van assets. Ooooh.. ik denk het niet het gaat net als GTA 3 worden denk ik je krijgt een hide out want je begint bepaald arm he bij gta sa was dat anders om je je moeders huis overnam wat natuurlijk heel gangster is. Bewerkt: 28 april 200817 jaren door GTA-Sheep Dubbelposten samengevoegd. Graag even op letten en de "edit"-knop gebruiken
Geplaatst: 28 april 200817 jaren Auteur comment_959915 Je begint met het appartement van Roman en na het afbranden ervan krijgen ze een nieuwe. Niet echt mooie appartementen overigens.
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960123 slapen om te save. Ik dacht dat je overal en nergens kon save. GR Giozio
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960469 Je begint ....... overigens. Wat daar tussen staat mag in de SPOILER-FORMAAT tag geschreven worden. Zeg maar wat bovenaan staat: - feiten uit gelekte gameplay filmpjes altijd in [ spoiler] tag zetten. En bedankt
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960471 Je begint met het appartement van Roman en na het afbranden ervan krijgen ze een nieuwe. Niet echt mooie appartementen overigens.[/font] denk je echt dat Roman zomaar een nieuw plekje krijgt? volgens mij heeft die gast geen verzekering hoor... geld niet voor... Bewerkt: 28 april 200817 jaren door Hayte
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960523 Ik hoop dat je niet alleen het savehuis van Roman kan gebruiken, het is veel hendiger als je er meer hebt want dan kan je sneller saven.
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960855 weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen? Vast wel want er werd al bekend gemaakt dat je moest slapen om te saven dus wil je dan in een Container slapen? Ook wel handig, als er veel langs de weg staan Dat je moet slapen om te saven klopt. Daar krijg je inderdaad een appartement voor. Ik bedoel meer het actief kopen van assets. Het is toch ook zo dat hij vanzelf saved na elke missie? Dat heb ik tenminste ergens gelezen, dacht ik.
Geplaatst: 29 april 200817 jaren Auteur comment_961778 klopt. alleen ik heb nog negens de mogelijkheid gezien om assets te kopen...
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_961819 Je begint met het appartement van Roman en na het afbranden ervan krijgen ze een nieuwe. Niet echt mooie appartementen overigens. The Gta spirit ..In het begin heb je natuurlijk van de krot huizen,en later heb je hopelijk een mooi landhuis ofzo
weet iemand of je bij GTA4 ook weer net als bij vorige versies in staat bent om huizen etc te kopen?