Jump to content
Geplaatst:
comment_960213

Nog maar 1 dagje wachten.. en ik begin een fobie te ontwikkelen. Ik weet dat het nergens op slaat, maar ik ben nu als de dood dat er door een rare lotswending mijn PS3 het opeens begeeft.. :D En hoe zit het met jullie? al een beetje nerveus?

• Reacties 56
  • Bezichtigingen 2.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_961061
Zou me niets verbazen als er vanavond een paar mensen heel vroeg naar bed gaan, om zo de tijd sneller om te krijgen :7

En dan kunnen ze uiteindelijk niet slapen en liggen ze te piekeren om de tijd :schater:

Geplaatst:
comment_961063
Zou me niets verbazen als er vanavond een paar mensen heel vroeg naar bed gaan, om zo de tijd sneller om te krijgen :7

Zat er net aan te denken. Hier in de buurt is ook geen midnight release... dus, wat kan je beter doen??

Geplaatst:
comment_961064

Door het spel ben ik in een extase gekomen waarin ik flip en gewoon bekan de PS3 niet heb eens aangeraakt de voorbije week, eigelijk Stof aan het happen xD

En morgen gaat het een doodlange dag worden, ik wou vrijaf nemen ma lukte niet.

Geplaatst:
comment_961079

Zat er net aan te denken. Hier in de buurt is ook geen midnight release... dus, wat kan je beter doen??

Tja, ben er eerlijk in. Ik speel ook met die gedachten, maar ja dat piekeren he. En maar de uren aftellen. Weinig slaap vannacht :7 Sta ik morgen als een zombie voor de MediaMarkt. En dan met mn duffe kop vragen: "Doet ie mij eenmaal mario galaxy alstublieft" :schater:

Bewerkt: door 7nightwing7

Geplaatst:
comment_961131

heb voor me x-doos een extra cooler gekocht en ik kan bij een vriend van me zijn xbox lenen als nodig is want hij haalt et voor de ps3 dus moet lukken zou ik zeggen :cya:

Geplaatst:
comment_961219

Eigenlijk gek hé, mijn PS3 draait al altijd perfect en dan opeens voor die ene game beginnen we ons bezorgd te maken, maatregelen te maken...

Maar ik begrijp iedereen :D aangezien ik net hetzelfde aant doormaken ben :D :D

Geplaatst:
comment_961240

Ik zit op dit eigenste moment op me PS3 te typen :puh:

Ik ben daarstraks ook al de winkel gaan kijken, maar ze hadden 'm nog niet :( Hopelijk is hij morgen binnen, anders krijg ik een beroerte. :o

Geplaatst:
comment_961270
Tja, ben er eerlijk in. Ik speel ook met die gedachten, maar ja dat piekeren he. En maar de uren aftellen. Weinig slaap vannacht :7 Sta ik morgen als een zombie voor de MediaMarkt. En dan met mn duffe kop vragen: "Doet ie mij eenmaal mario galaxy alstublieft" :schater:

Hehe, that would be fun!!! :schater::schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.