Jump to content
Geplaatst:
comment_960376

Ik heb Photoshop. Maar hij staat in het Nederlands.

Ik zou hem graag willen veranderen in het Engels. Omdat in alle tutorials alle "knoppen" worden verteld in het Engels.

Weet iemand waar ik dat ergens in kan stellen, ik kan het namelijk niet vinden.

Alvast Bedankt!

Featured Replies

Geplaatst:
comment_960626
Ik heb Photoshop. Maar hij staat in het Nederlands.

Ik zou hem graag willen veranderen in het Engels. Omdat in alle tutorials alle "knoppen" worden verteld in het Engels.

Weet iemand waar ik dat ergens in kan stellen, ik kan het namelijk niet vinden.

Voor zover ik weet is het niet mogelijk om een taalpakket of iets dergelijks te downloaden, noch de taal in Photoshop te wijzigen. Als je dus een Nederlandse versie aanschaft zit je hier aan vast. Ik vrees dat je het slechts zult moeten doen met de vertalingen die beschikbaar zijn, één van de beste vind je hier. Hoewel het natuurlijk niet volstaat aan de Engelse versie, kun je hier op het eerste oog ook prima mee uit de voeten.

Geplaatst:
comment_964848
Jammer dat het niet aan te passen valt. Ik vreesde het zelf ook al aangezien ik al heel vaak had gezocht enz.

Maar die site is wel heel handig! Bedankt Matthijs!

Volgens mij, als je hem ff overnieuw instaleert kun je de taal kiezen, in elk geval kan ik dat.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.