Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960528 Ik was eens aan het multyplayeren met een vriend. Opeens maakt lance ( waar ik mee speelde) een koprol naar voren. weet iemand hoe ik dat heb gedaan en of ik dat in de singelplayer ook kan. bedankt
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960555 Het zou best een glitch kunnen zijn geweest.. want normaal kan je dat niet Bewerkt: 28 april 200817 jaren door Tommy The Best
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960667 In het spel is dit niet van toepassing, daarom zou het dus vrijwel zeker een fout (glitch) in het spel zijn.
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966426 @hierboven: Nee, dat denk ik niet. Dat is meer iets voor in spellen als Tekken enzo. Het zal wel een bug/glitch zijn zoals al gezegd was. grtz ~Victorious~
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_972775 Je kan een soort koprol maken als je bergaf valt.precies als je mannetje valt van een bepaalde hoogte dan valt hij op de grond en maakt een koprol,dus dat kon het ook zijn.maar je hebt wel gelijk miek.
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren Auteur comment_976483 Je kan een soort koprol maken als je bergaf valt.precies als je mannetje valt van een bepaalde hoogte dan valt hij op de grond en maakt een koprol,dus dat kon het ook zijn.maar je hebt wel gelijk miek. Ik drukte het vierkantje in en opeens maakte hij zo een koprol net zoals hij valt het is dan 2 keer gelukt dan niet meer.
Ik was eens aan het multyplayeren met een vriend. Opeens maakt lance ( waar ik mee speelde) een koprol naar voren.
weet iemand hoe ik dat heb gedaan en of ik dat in de singelplayer ook kan.
bedankt