Jump to content
Geplaatst:
comment_960629

Heb jij GTA IV screens gemaakt, en wil je die met andere delen? Of een filmpje? Post die dan in dit topic!

Er mogen enkel thumbnails of afbeeldingen niet groter dan 800x600 pixels gepost worden, omdat de pagina's ander uitgerekt worden en het veel te lang duurt eer die geladen is!

Voor de duidelijkheid, een thumbnail is iets als dit:

gtaiv2009021112061099nr0.th.jpg

• Reacties 1.2k
  • Bezichtigingen 139.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1372693
Filmpje van Libertykillerz. :Y

Ik had wel veel problemen met WMG omdat ze telkens mijn audio verwijderde, dus moest ik het met eenander liedje doen spijtig genoeg. :(

4QYxbrVggi8&feature=channel_page

Even een tip, je moet in je capturesoftware je beeldverhouding nog even op 16:9 zetten. Je hebt hem nu ergens anders op staan, en daardoor krijg je die mooie ei-vormige radar. :D Het is bijna een easter-egg, maar het nadeel is dat de rest van het filmpje ook opgerekt wordt! :tu:

Bewerkt: door Jacky-2007

Geplaatst:
comment_1373290
Filmpje van Libertykillerz. :Y

Ik had wel veel problemen met WMG omdat ze telkens mijn audio verwijderde, dus moest ik het met eenander liedje doen spijtig genoeg. :(

4QYxbrVggi8&feature=channel_page

Even een tip, je moet in je capturesoftware je beeldverhouding nog even op 16:9 zetten. Je hebt hem nu ergens anders op staan, en daardoor krijg je die mooie ei-vormige radar. :D Het is bijna een easter-egg, maar het nadeel is dat de rest van het filmpje ook opgerekt wordt! :tu:

Bedankt voor de tip!! ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1381590

Ik was wat aan het rondrijden op een Faggio, tot ik een "stuntplek" tegenkwam. Daar heb ik het volgende filmpje opgenomen:

13zwcye.jpgKlik hier voor betere kwaliteit ngc8q0.jpg

Veel plezier met kijken! :)

Mvg,

Flitskikker

Geplaatst:
comment_1381672

Ik heb een een paar filmpjes gemaakt van de brandweer in GTA IV

fimpje 1:

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">

filmpje 2:

type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1">
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344">
Geplaatst:
comment_1383348
Paar screens. ^_^

foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

foto 5

mag ik vragen waar je die 2e foto vandaan hebt?

Uit het kantoor van Goldberg.

De advocaat die je moet vermoorden in "final intervieuw..."[/font]

Het gebouw ligt aan het kruispunt bij de meest zuidelijke persues. :Y

Geplaatst:
comment_1383360
Paar screens. ^_^

foto 1

foto 2

foto 3

foto 4

foto 5

mag ik vragen waar je die 2e foto vandaan hebt?

Uit het kantoor van Goldberg.

De advocaat die je moet vermoorden in "final intervieuw..."[/font]

Het gebouw ligt aan het kruispunt bij de meest zuidelijke persues. :Y

oh, hartelijk dank! :tu:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.