Jump to content
Geplaatst:
comment_960629

Heb jij GTA IV screens gemaakt, en wil je die met andere delen? Of een filmpje? Post die dan in dit topic!

Er mogen enkel thumbnails of afbeeldingen niet groter dan 800x600 pixels gepost worden, omdat de pagina's ander uitgerekt worden en het veel te lang duurt eer die geladen is!

Voor de duidelijkheid, een thumbnail is iets als dit:

gtaiv2009021112061099nr0.th.jpg

  • Reacties 1.2k
  • Bezichtigingen 139.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2222316

Bedankt voor de complimenten/feedback heren :)

De bomen hebben inderdaad wat water nodig nu je het zo zegt.

Zal snel me color pow veranderen.

De ene auto was me nogeneens opgevallen lol.

Blijkt dus dat me reflectie`s niet overal even goed werken.

Krijg je meestal als je iets tweaked veranderd de helft weer.

Ben tijdje bezig geweest met reflection/metallic shaders en daarop nog eens timecycle instellingen.

GTAIV_2014_08_06_05_47_19_95.jpg

image upload no resize]

Bewerkt: door EnergyCorse

Geplaatst:
comment_2222515

Thnx Erwin!

Had me contrast weer wat omhoog gegooid.

Kan het namelijk met aantal verschillende settings aanpassen

In de Shader file kan ik Bleach/contrast/Saturation aanpassen

In de timecycle file kan ik exposure, en de hele lucht aanpassen (reflectie valt er ook onder)

Voor de rest zou ik vanaf nu ook even melden welk weers omstandigheden ik aan heb staan en tijd.

Zoals die boven was in de middag met drizzle.

Bewerkt: door EnergyCorse

Geplaatst:
comment_2222796

Ik vond de screenshots die je een paar pagina's (lees: vorige pagina) terug hebt gemaakt, met die van het steegje en het gebouw er veel realistischer eruit zien. Maar deze ziet er natuurlijk ook wel leuk uit, alleen wat al eerder werd gezegd een beetje te donker..

Bewerkt: door Asphyxiated

Geplaatst:
comment_2223419

@Ashpyxiated

Bedankt voor de reactie en feedback.

Gezien omgeving nu redelijk voor elkaar is ben ik bezig met de reflectie`s etc.

Ook gelijk geprobeerd het wat minder donker te maken.

Ook is het chrome aangepast met de feedback van ERRWINS :)

GTAIV_2014_08_08_04_09_36_33.jpg

Bewerkt: door EnergyCorse

Geplaatst:
comment_2223595

De rook misschien? Maar dat hangt waarschijnlijk sterk vast aan de gebruikte textures en hoe deze zich manifesteert dus ik weet niet in hoeverre je daar aan gaat zitten.

Maar een zeer geslaagde screen alleszins, zeer compleet.

Geplaatst:
comment_2223855

Thanks weer voor alle hulp heren :)

Op dit moment bezig een soort van "tech" demo inelkaar aan het flantsen.

En ondertussen nog een paar screens waar je de werking van 2 shaders goed kan zien

Alleen hier zou een Dof filter wel hebben omdat de omgeving er nou niet echt super uit ziet.

& mischien reflectie ietsje naar beneden.

Maar ja eerst maar eens tech video afmaken.

GTAIV_2014_08_09_07_14_07_66.jpg

GTAIV_2014_08_09_07_13_11_61.jpg

Bewerkt: door EnergyCorse

Geplaatst:
comment_2223922

Wat moeten we ons precies voorstellen bij een "tech" demo?

Mooie screens alweer, en bij het nadenken over wat een tech demo kan zijn kwam er een ideetje in mij op. Zou het moeilijk zijn om voor- en na-screens te maken, waarbij we duidelijk zien wat je ENB-modificatie doet? Als ik me niet vergis kan je met een druk op de knop ENB uit en aan zetten, niet? Zulke screens lijken me wel leuk om te zien. :)

Geplaatst:
comment_2224279

Bedank voor de leuke reactie`s weer heren :)

Ik kan me enb wel uitzetten, maar dan is het beeld donker en aparte kleuren lol.

En voor nog een versie heb ik voorlopig niet genoeg ruimte.

Tech demo, soort van trailer maar meer gericht op de techniek/graphics.

@Erwin

Weer top feedback.

Denk dat me HDR / Lumasharpening nog wat te hoog staat.

Dan worden gekartelde randjes wit achtig.

Nogmaals dank!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

  • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.