Jump to content

Dutchy3010

Recommended Posts

• Reacties 1.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• EnergyCorse

120

• End Of The Riot

69

• Dieko

37

• ERRWINS

36

Top Posters In This Topic

Posted Images

Misschien offtopic, maar hoe installeer je dit, heb het namelijk als een geprobeerd en nooit gelukt :N.

Bas, als je al een nieuwe pc hebt kun je het proberen. Maar als je die van de TGGC tijd nog hebt weet ik zeker dat je dit niet aankan.. :N

Delen op andere websites

@BiglifeRPG

Thnx :)

@bassieboy35

Het is een combinatie van verschillende mods/texture packs met daarop nog is zelf bewerkte bestanden.

Dit installeer je via verschillende manieren, meestal gewoon uitpakken in de hoofdmap.

mocht je meer vragen erover hebben laat het me maar weten.

Weer verder gegaan met het het aanpassen van gameplay/graphics.

Buildje #1.36 met behoorlijk wat aanpassingen :)

eflc2012070605153296.jpg

eflc2012070604431189.jpg

eflc2012070605165101.jpg

eflc2012070605184755.jpg

eflc2012070605181649.jpg

Bewerkt: door EnergyCorse
Delen op andere websites

Buiten het gebouwtje links op de laatste foto heb ik iets van: Wuuuuuuut? Foto 2 is het beste voorbeeld, daar ga je echt twijfelen of het niet gewoon een echte foto is :cab:

Er zijn natuurlijk wel dingetjes om te merken dat het ingame foto's zijn natuurlijk (bomen en deuren, ramen lijken hier vrij echt)

Maar zo kan de volgende GTA er dus ook uitzien! :D

Delen op andere websites

Had je het niet gezegd, ik had gezworen dat het echte foto's waren. Er zijn inderdaad een paar kleine details die verraden dat het nog in-game is: de bomen, de elektriciteitskabels,...

Als jij dit al kan klaarspelen op je eentje, bedenk dan eens wat R* kan klaarspelen... Vat dit niet op als een belediging van je kunsten, want je hebt dubbel en dik bewezen dat je er iets van kan.

Delen op andere websites

Heel mooi allemaal. Het enige waardoor ik zo gauw zie dat het geen echte foto's zijn, zijn de mensen die in beeld zijn.

@ EnergyCourse: Zou je wat meer afbeeldingen kunnen plaatsen van bekende locaties uit GTA IV? Ik bedoel, die auto's en rijtjeswoningen zijn prachtig hoor, maar daarvan zie ik niet meteen dat ze uit GTA IV komen.

Delen op andere websites

Buiten het gebouwtje links op de laatste foto heb ik iets van: Wuuuuuuut? Foto 2 is het beste voorbeeld, daar ga je echt twijfelen of het niet gewoon een echte foto is :cab:

Er zijn natuurlijk wel dingetjes om te merken dat het ingame foto's zijn natuurlijk (bomen en deuren, ramen lijken hier vrij echt)

Maar zo kan de volgende GTA er dus ook uitzien! :D

Thnx voor het compliment :)

Kan in theorie nog zelfs mooier (maar hardware technisch is het een ander verhaal)

Leuk om te horen dat de 2de screen bijna op een foto lijkt :)

Had je het niet gezegd, ik had gezworen dat het echte foto's waren. Er zijn inderdaad een paar kleine details die verraden dat het nog in-game is: de bomen, de elektriciteitskabels,...

Als jij dit al kan klaarspelen op je eentje, bedenk dan eens wat R* kan klaarspelen... Vat dit niet op als een belediging van je kunsten, want je hebt dubbel en dik bewezen dat je er iets van kan.

Bedankt voor het compiment, leuk om te horen dat de screens op echte foto`s lijken.

Bomen zijn inderdaad lastig, en de elektriciteitskabels vragen om eigenlijk om een veel hogere resolutie/textures

Watbetreft wat R* kan klaarspelen, ben ik het helemaal mee eens (hadden ze al met Gta4 kunnen doen)

Ik lees namelijk veel dingen die mensen in Gta 5 willen, die gewoon mogelijk zijn in Gta 4 (maar ivm hardware?,denk ik niet mogelijk was.

Het is ook dankzij alle modders & Rockstar dat dit mogelijk is. Gezien Gta 4 behoorlijk open is gemaakt :)

Kortom cookies voor alle modders & Rockstar!

Dit is echt awesome! icon_mrgreen.gif

Leuk om te horen, bedankt voor het compliment!

Heel mooi allemaal. Het enige waardoor ik zo gauw zie dat het geen echte foto's zijn, zijn de mensen die in beeld zijn.

@ EnergyCourse: Zou je wat meer afbeeldingen kunnen plaatsen van bekende locaties uit GTA IV? Ik bedoel, die auto's en rijtjeswoningen zijn prachtig hoor, maar daarvan zie ik niet meteen dat ze uit GTA IV komen.

Bedankt voor het compliment, leuk om te horen dat de screens op echte foto`s lijken :)

De mensen is inderdaad een lastig verhaal, moet ik eerlijk zeggen dat ik me daar nog niet heel erg in heb verdiept.

Van de bekende locaties zou ik binnenkort paar screens maken, mocht je nog suggesties hebben hoor ik het graag :D

Nogmaals bedankt iedereen voor alle leuke reacties :tu:

Die Graphics zien er echt mooi uit. icon_cab.gif

Bedankt voor het compliment, leuk om te horen dat er mooi uit ziet :)

Nog een paar screens van build 1.36

eflc2012070606073256.jpg

eflc2012070606155199.jpg

eflc2012070711331267.jpg

eflc2012070713271630.jpg

Bewerkt: door EnergyCorse
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...