Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960636 Type:singature Stijl: Gangsta Grootte:maximale lengte. Afbeelding: Een foto met iemand met een geweer in zn hand Tekst: Metiz Rand:optioneel Kleuren: Kleure die bij afbeelding passen Render (optioneel): mag je zelf weten Extra (optioneel): Het moet de "streetz" uitstralen..
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960646 Doe ik wel Ik doe de laatste tijd de ene aanvraag na de ander Sorry, het lukt echt niet. ik kan maar geen goede render vinden en als ik er een heb maak een verpeste sig, ik hoop dat iemand anders deze wil doen Bewerkt: 2 mei 200817 jaren door Arthis
Geplaatst: 16 mei 200817 jaren comment_987830 Okay Dank je ! ik zal proberen, ben een beginneling maar ge kan nog kiezen of je hem wil of niet he ;-) post hem zo snel mogelijk greetz
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_991252 Hier is hem dan, mss vind je hem niet goed maar laat me dan weten wat je niet goed vindt. Heb mijn best gedaan maar ben nog maar een beginneling he ;-) greetz
Type:singature
Stijl: Gangsta
Grootte:maximale lengte.
Afbeelding: Een foto met iemand met een geweer in zn hand
Tekst: Metiz
Rand:optioneel
Kleuren: Kleure die bij afbeelding passen
Render (optioneel): mag je zelf weten
Extra (optioneel): Het moet de "streetz" uitstralen..