Jump to content
Geplaatst:
comment_960647

Al een aantal keren wilden mensen dit topic openen, wat toch wel aangeeft hoe populair een quiz is. Vandaar ook dat nu de officiële release is geweest, dit topic online komt! Veel plezier met deze quiz.

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen.
  • [table=header]Houdt je vragen enigzins simpel. Dus geen waslijsten verzoeken...
    Dus niet: "Welke voertuigen hebben allemaal banden van Bridgestone?"
    Maar wel: "Welk voertuig heeft een lampje op zijn dak, maar géén bullbar aan de voorkant?"[/table]

Veel plezier! knipoog.gif

Bewerkt: door PrioX
Tags

• Reacties 4.5k
  • Bezichtigingen 307.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• In Amerika zijn er vrouwen met verschillende standen/afkomst, die seks met je willen, zonder je ze echt kent. De seks ligt er bij wijze van spreken voor het opgrijpen.

• - V6 Engine Badge - Twin Turbo Badge - Badge met ''Stratum'' erop. - Het automerk, maar ik weet niet of dat echt een Badge is.

• Je hebt net gezegt dat er een Stratum op je Parkeerplaats staat en nog heb je het radicaal fout, lees me vraag maar eens fatsoenlijk opnieuw CG .

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1474788
Ah ik weet het antwoord :). Op het einde van de storyline, in de laatste missie, wil IEDEREEN Jimmy Pegorino dood hebben ;).

Heel goed geprobeerd! Heel veel mensen willen Pegorino dood, maar Phill niet, dus niet iedereen. ;)

Het antwoord van Cuban bevat misschien iets dat kan leiden tot het goede antwoord...

Geplaatst:
comment_1474972
Ah ik weet het antwoord :). Op het einde van de storyline, in de laatste missie, wil IEDEREEN Jimmy Pegorino dood hebben ;).

Heel goed geprobeerd! Heel veel mensen willen Pegorino dood, maar Phill niet, dus niet iedereen. ;)

Het antwoord van Cuban bevat misschien iets dat kan leiden tot het goede antwoord...

Als je A Dish Served Cold doet, krijg je na afloop een belletje van Phil met: The boss is going crazy! You and me can't talk no more. En hij verlaat de Pegorino familie. Na If the Price is Right, houd hij ook op met het maffiawerk. Oftewel, het kan hem achteraf geen ruk schelen wat er met Pegorino gebeurd ;).

Geplaatst:
comment_1475472

Als je A Dish Served Cold doet, krijg je na afloop een belletje van Phil met: The boss is going crazy! You and me can't talk no more. En hij verlaat de Pegorino familie. Na If the Price is Right, houd hij ook op met het maffiawerk. Oftewel, het kan hem achteraf geen ruk schelen wat er met Pegorino gebeurd ;).

Maar hij wil hem niet perse dood, wat Niko, Jacob en Roman wel zo graag willen.

Geplaatst:
comment_1477749
Dan heb ik het antwoord! Iedereen wil DIMITRI dood!

Nop. Denk maar aan Dimitri :puh:. Maar ook aan Pegorino, die heeft Dimitri nooit willen doden, behalve dan misschien die ene seconde voor zijn dood...

Omdat het antwoord nog steeds niet gevonden is, zal ik een lijstje maken met alle opdrachtgevers van GTAIV. ;) (de lijst is niet op volgorde van de storyline)

Roman Bellic

Brucie Kibbutz

Little Jacob

Dwayne Forge

Packie McReary

Bernie Crane

Vladimir Geblov

Mikhail Faustin

Manny Escuela

Playboy X

Derrick McReary

Ray Boccino

Dimitri Rascalov

Jimmy Pegorino

Jon Gravelli

Elizabetha Torres

Gerald McReary

Francis McReary

Phill Bell

United Liberty Paper

@ hieronder: Niet opvallend, en ook niet waar (persoonlijk althans).

Bewerkt: door Grove4L

Geplaatst:
comment_1480158

Nop. Denk maar aan Dimitri :puh:. Maar ook aan Pegorino, die heeft Dimitri nooit willen doden, behalve dan misschien die ene seconde voor zijn dood...

Omdat het antwoord nog steeds niet gevonden is, zal ik een lijstje maken met alle opdrachtgevers van GTAIV. ;) (de lijst is niet op volgorde van de storyline)

Roman Bellic

Brucie Kibbutz

Little Jacob

Dwayne Forge

Packie McReary

Bernie Crane

Vladimir Geblov

Mikhail Faustin

Manny Escuela

Playboy X

Derrick McReary

Ray Boccino

Dimitri Rascalov

Jimmy Pegorino

Jon Gravelli

United Liberty Paper

Elizabetha Torres

Gerald McReary

Francis McReary

Phill Bell

ze kennen allemaal niko!

--

ze spreken allemaal engels!

>>> Door Hanneswasco: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg de Bewerk-knop. ;)<<<

Geplaatst:
comment_1480279

Nop. Denk maar aan Dimitri :puh: . Maar ook aan Pegorino, die heeft Dimitri nooit willen doden, behalve dan misschien die ene seconde voor zijn dood...

Roman Bellic

Brucie Kibbutz

Little Jacob

Dwayne Forge

Packie McReary

Bernie Crane

Vladimir Geblov

Mikhail Faustin

Manny Escuela

Playboy X

Derrick McReary

Ray Boccino

Dimitri Rascalov

Jimmy Pegorino

Jon Gravelli

United Liberty Paper

Elizabetha Torres

Gerald McReary

Francis McReary

Phill Bell

ze kennen allemaal niko!

Dat lijkt me niet,

Bovendien heb je een dubbelpost.

Geplaatst:
comment_1480333

Roman Bellic

Brucie Kibbutz

Little Jacob

Dwayne Forge

Packie McReary

Bernie Crane

Vladimir Geblov

Mikhail Faustin

Manny Escuela

Playboy X

Derrick McReary

Ray Boccino

Dimitri Rascalov

Jimmy Pegorino

Jon Gravelli

United Liberty Paper

Elizabetha Torres

Gerald McReary

Francis McReary

Phill Bell

ze kennen allemaal niko!

Stel maar een andere vraag. We kunnen nog wel 100 jaar naar het antwoord gaan gissen.

Geplaatst:
comment_1480539

Ze zaten allemaal in een soort van Maffia?

Niemand is echt geboren in liberty city?

@hierboven: Voor dat we een andere vraag gaan stellen wil ik het antwoord eigenlijk wel weten. :7

Bewerkt: door End Of The Riot

Geplaatst:
comment_1480883
Ja, next! geef het antwoord en stel een normale vraag, of je geeft een antwoord dat 10 dagen geleden is gegeven!

^^

P.s. als het te lang duurt, stelt iemand anders maar een vraag!

Nee dat doen we niet tenzij Hanneswasco er toestemming voor geeft maar waarschijnlijk niet. Dit is gewoon een goeie vraag van Grove4L en toevallig is die vraag moeilijk en doen we er langer over dan 2 dagen of minder

Geplaatst:
comment_1480928
Nee dat doen we niet tenzij Hanneswasco er toestemming voor geeft maar waarschijnlijk niet. Dit is gewoon een goeie vraag van Grove4L en toevallig is die vraag moeilijk en doen we er langer over dan 2 dagen of minder

^_^

De vraag blijft gewoon doorgaan, ik ben blij dat er eindelijk eens een wat moeilijke vraag is, want het niveau van de meeste vragen ligt volgens mij meestal te laag. Hiervoor moet je ten minste eens wat redeneren. De vraag blijft dus nog altijd gelden, en Grove4L kan misschien wel best nog even een tipje geven, zodat het toch een beetje opschiet.

Geplaatst:
comment_1480968

Pittig vraagje niet? :puh: Ik verwachtte dat het veel eerder zou geraden zijn.

Tip: Mijn lijstje van opdrachtgevers een paar posts geleden staan in een bepaalde volgorde. Het antwoord bestaat uit 2 delen.

Bewerkt: door Grove4L

Geplaatst:
comment_1481220

De vraag was toch "wat is er zo opvallend aan alle opdrachtgever buiten je vrienden ULP...

Na de storyline zie je ze nooit meer terug.

ULP en je vrienden helpen je op het einde...

Verder weet ik het niet en uit de hint kan je ook niet veel info halen. :/

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.