Jump to content
Geplaatst:
comment_960647

Al een aantal keren wilden mensen dit topic openen, wat toch wel aangeeft hoe populair een quiz is. Vandaar ook dat nu de officiële release is geweest, dit topic online komt! Veel plezier met deze quiz.

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen.
  • [table=header]Houdt je vragen enigzins simpel. Dus geen waslijsten verzoeken...
    Dus niet: "Welke voertuigen hebben allemaal banden van Bridgestone?"
    Maar wel: "Welk voertuig heeft een lampje op zijn dak, maar géén bullbar aan de voorkant?"[/table]

Veel plezier! knipoog.gif

Bewerkt: door PrioX
Tags

• Reacties 4.5k
  • Bezichtigingen 307.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• In Amerika zijn er vrouwen met verschillende standen/afkomst, die seks met je willen, zonder je ze echt kent. De seks ligt er bij wijze van spreken voor het opgrijpen.

• - V6 Engine Badge - Twin Turbo Badge - Badge met ''Stratum'' erop. - Het automerk, maar ik weet niet of dat echt een Badge is.

• Je hebt net gezegt dat er een Stratum op je Parkeerplaats staat en nog heb je het radicaal fout, lees me vraag maar eens fatsoenlijk opnieuw CG .

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1490523

Goed denkwerk DingKing! Maar dit is ook het antwoord niet. Ik geef nog een hint. Je passeert het talloze keren in het begin van het spel. En afhankelijk van jou acties verder in de game ook nog een paar keer.

Geplaatst:
comment_1490546

2e post van vandaag (ik houd het ff bij :D )

Ok nu ben ik er denk ik wel achter...

Je aanwijzingen duiden toch echt op een hospital (ziekenhuis), maar dat is weer te makkelijk gedacht :Y

Dus...

In het begin van het spel heb je je eigen safehouse... Als je hier gaat saven krijg je ook meer bloed...... In het begin kom je hier vaker langs en je huis brand dan af (ik verklap een stuk van de game, maar oke) en dan kun je daar niet meer saven, maar je kan er wel langskomen, maar dat is afhankelijk van je eigen acties in de game!!!

Dus mijn antwoord: Je safehouse in Broker aan de Mohawk Avenue in Hove Beach... :tu:

ALS DIT NIET GOED IS GEEF IK HET OP :bonk:

Geplaatst:
comment_1490584

Heel toevallig ben ik zondag een nieuwe carriere begonnen,,, ff kijken,,, :tu:

Is het de poster boven de TV in de savehouse..

Poster van Honkers ´Double Trouble´... :tu:

Greets :cya:

Of misschien op TV in The Men´s Room hebben ze het veel over bloed.. :tu:

:cya:

En mijn 3de Post,,, als je Beneden bent in de eerste Savehouse,,

staat er gekrabbel op de muur,, Er staat in het groot BLOOD in Geschreven,,

kan hem misschien ook zijn?..

:cya:

>>> Door Hanneswasco: Tripplepost samengevoegd. Reden: zie hieronder.<<<

Geplaatst:
comment_1490636

Triplepost :?. Het is de bedoeling dat je alle antwoorden in één post zet. Dubbel, triple en meerdere posts tegelijk zijn tegen de regels.

Er staat inderdaad bloed. Maar er is nog meer bloed te vinden. Ik geef nog een hint. Het is in vele achterstandige flats te vinden ;).

Geplaatst:
comment_1490885
In sommige flats staat er en BLOOD op de muur, en bloedspetters.
Blood is ook een Amerikaanse/Afrikaanse gang.

maar ff verder met de vraag........ ik denk toch niko's uitspraken.

@sorry had de hint niet gelezen :bonk: in niko's ''Bohan''flat?

Bewerkt: door Randomcharacter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.