Jump to content
Geplaatst:
comment_960647

Al een aantal keren wilden mensen dit topic openen, wat toch wel aangeeft hoe populair een quiz is. Vandaar ook dat nu de officiële release is geweest, dit topic online komt! Veel plezier met deze quiz.

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen.
  • [table=header]Houdt je vragen enigzins simpel. Dus geen waslijsten verzoeken...
    Dus niet: "Welke voertuigen hebben allemaal banden van Bridgestone?"
    Maar wel: "Welk voertuig heeft een lampje op zijn dak, maar géén bullbar aan de voorkant?"[/table]

Veel plezier! knipoog.gif

Bewerkt: door PrioX
Tags

• Reacties 4.5k
  • Bezichtigingen 307.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• In Amerika zijn er vrouwen met verschillende standen/afkomst, die seks met je willen, zonder je ze echt kent. De seks ligt er bij wijze van spreken voor het opgrijpen.

• - V6 Engine Badge - Twin Turbo Badge - Badge met ''Stratum'' erop. - Het automerk, maar ik weet niet of dat echt een Badge is.

• Je hebt net gezegt dat er een Stratum op je Parkeerplaats staat en nog heb je het radicaal fout, lees me vraag maar eens fatsoenlijk opnieuw CG .

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1628316

- Bati Custom:

Je kan deze krijgen door in de eind missie van TBoGT deze moter naar je SafeHouse te rijden.

- Johnny’s Hexer:

Je kan deze krijgen door in de missie Not So Fast naar de achterdeur van het museum te lopen, daar zal de Hexer staan. Je kan hem naar je SafeHouse brengen door hem weg te spuiten/beuken naar je SafeHouse.

- Roze Feltzer:

Je kan deze krijen in de missie Blog This! deel 1.

Als je bij het huis van Gracie ben aangekomen, schiet je Gracie en Tony dood.

En dan beuk je de auto naar een SafeHouse.

- Solid Zwarte Cavalcade:

Je kan deze krijgen in elke DrugsWar.

Ik hoop dat hij nu wel goed is :D:D

Bewerkt: door PrioXCoMBo

Geplaatst:
comment_1630222

Bati Custom.

Johnny's Hexer.

Sawn-Off Shotgun??? Ik weet deze niet zkr aangezien ik dit een keer hoorde dat je hem kan krijgen tijdens de missie Frosting On The Cake.

Bewerkt: door Eddie Low

Geplaatst:
comment_1632436

Bati Custom. je faaltde missie Departure Time en rijd de Bati Custom naar een safehouse

Johnny's Hexer. aan het eind van de missie Not So Fast vliegt de Hexerin brandt blus hem met de Firetruck en beuk/spuit hem naar je safehouse.

Sawn-Off Shotgun. ga dood in de missie Frosting on the Cake. Dan vind je aan de haven nog een biker, schiet hem dood en je hebt de Sawn-Off Shotgun

Geplaatst:
comment_1637452

Bati Custom.

Johhny's Hexer.

Sawn Off Shotgun.

Diabolus???

Ik meende dat ik deze ook heb zien rijden en dat je ze op de zelfde manier als de Sawn Off shotgun kan bemachtigen.

Geplaatst:
comment_1637488

Bati Custom.

Johhny's Hexer.

Rocco's Caddy.

Sawn Off Shotgun.

Diabolus???

Ik meende dat ik deze ook heb zien rijden en dat je ze op de zelfde manier als de Sawn Off shotgun kan bemachtigen.

Edit: Kut verkeerde post geselecteerd :7

Geplaatst:
comment_1637554

De Bati Custom.

Johhny's Hexer.

De Sawn Off Shotgun. Vernietig de Stretch E In de ontsnapping. Hierna zal je een Lost member met de shotgun zien lopen.

je kunt onderstaande op de zelfde manier bemachtigen

De Diabolus???

Slamvan???

Automatic 9MM??

Geplaatst:
comment_1639940

De Bati Custom.

Je kan deze krijg door hem in de eind missie van TBoGT naar je SafeHouse te rijden.

De Sawn-Off Shotgun.

Vernietig de Stretch E In de ontsnapping. Hierna zal je een Lost member met de shotgun zien lopen.

je kunt onderstaande op de zelfde manier bemachtigen.

Roman's Taxi.

In de missie Roman's Holiday kan je Roman bellen op het nummer: 555-2222, voor een taxi tour, naar dat je hem heb ontvoerd en naar de fabriek op Bohan heb gebracht zal Malc met de Taxi wegrijden. Schiet zo snel mogelijk Malc met een Sniper neer en pak de Taxi.

Johhny's Hexer.

In de missie Not So Fast staat de Hexer aan de andere kant van het museum. Haal een FireTruck en spuit de Hexer naar je SafeHouse, en laad een safegame.

Ik hoop dat dit het een beetje was :)

Geplaatst:
comment_1640751

De Bati Custom.

Je kan deze krijg door hem in de eind missie van TBoGT naar je SafeHouse te rijden.

De Sawn-Off Shotgun.

Vernietig de Stretch E In de ontsnapping. Hierna zal je een Lost member met de shotgun zien lopen.

je kunt onderstaande op de zelfde manier bemachtigen.

Roman's Taxi.

In de missie Roman's Holiday kan je Roman bellen op het nummer: 555-2222, voor een taxi tour, naar dat je hem heb ontvoerd en naar de fabriek op Bohan heb gebracht zal Malc met de Taxi wegrijden. Schiet zo snel mogelijk Malc met een Sniper neer en pak de Taxi.

Johhny's Hexer.

In de missie Not So Fast staat de Hexer aan de andere kant van het museum. Haal een FireTruck en spuit de Hexer naar je SafeHouse, en laad een safegame.

Ik hoop dat dit het een beetje was smile3.gif

Roman's Taxi zit niet in TBOGT en de vraag ging toch over TBOGT?

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.