Jump to content
Geplaatst:
comment_960647

Al een aantal keren wilden mensen dit topic openen, wat toch wel aangeeft hoe populair een quiz is. Vandaar ook dat nu de officiële release is geweest, dit topic online komt! Veel plezier met deze quiz.

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen.
  • [table=header]Houdt je vragen enigzins simpel. Dus geen waslijsten verzoeken...
    Dus niet: "Welke voertuigen hebben allemaal banden van Bridgestone?"
    Maar wel: "Welk voertuig heeft een lampje op zijn dak, maar géén bullbar aan de voorkant?"[/table]

Veel plezier! knipoog.gif

Bewerkt: door PrioX
Tags

• Reacties 4.5k
  • Bezichtigingen 307.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• In Amerika zijn er vrouwen met verschillende standen/afkomst, die seks met je willen, zonder je ze echt kent. De seks ligt er bij wijze van spreken voor het opgrijpen.

• - V6 Engine Badge - Twin Turbo Badge - Badge met ''Stratum'' erop. - Het automerk, maar ik weet niet of dat echt een Badge is.

• Je hebt net gezegt dat er een Stratum op je Parkeerplaats staat en nog heb je het radicaal fout, lees me vraag maar eens fatsoenlijk opnieuw CG .

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_2300401

Allemaal?

• Graffiti namen van protagonisten, GTA III Claude, GTA Vice City Tommy, GTA San Andreas Carl, GTA LCS Toni, GTA VCS Victor
  • GTA artwork Graffiti
  • Mini golf Broker met verschillende verwijzingen naar verschillende GTA's
  • OG LOC CD
  • Outfit van Claude
  • Pager Ringtone
  • Pion op het beeld verwijzing naar GTA III
  • Heart of Liberty Sign - vergelijkbare easter egg met SA op Gant Bridge "Hier is niets verstopt"
  • Woodfellas (Good Fellas Voice Actor van Tommy Vercetti speelt daar een rolletje in)

bijna allemaal goed, dus nog fout ;)
Geplaatst:
comment_2300736

Allemaal?

• Graffiti namen van protagonisten, GTA III Claude, GTA Vice City Tommy, GTA San Andreas Carl, GTA LCS Toni, GTA VCS Victor
  • GTA artwork Graffiti
  • Mini golf Broker met verschillende verwijzingen naar verschillende GTA's
  • OG LOC CD
  • Outfit van Claude
  • Pager Ringtone
  • Pion op het beeld verwijzing naar GTA III
  • Heart of Liberty Sign - vergelijkbare easter egg met SA op Gant Bridge "Hier is niets verstopt"
  • Woodfellas (Good Fellas Voice Actor van Tommy Vercetti speelt daar een rolletje in)

bijna allemaal goed, dus nog fout ;)

Serieus?

Geplaatst:
comment_2300982
Geef mij alle verwijzingen naar vorige GTA's

Houdt je vragen enigzins simpel. Dus geen waslijsten verzoeken...

Je vraag is redelijk op het randje, zal ik maar zeggen. Inmiddels is er al een hoop genoemd, geef even aan hoeveel verwijzingen er volgens jou nog niet genoemd zijn.

En je begrijpt, zaken die via een mod te vinden zijn, tellen niet mee ;)

Geplaatst:
comment_2301541

Ik reken het goed. Ik miste alleen nog de radio zender 'Vice City FM'. Maar ik geef toe dat de vraag wat lastig was. Volgende voor Narukami! :)

Bewerkt: door Danger_dog_guy_7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.