Jump to content
Geplaatst:
comment_960647

Al een aantal keren wilden mensen dit topic openen, wat toch wel aangeeft hoe populair een quiz is. Vandaar ook dat nu de officiële release is geweest, dit topic online komt! Veel plezier met deze quiz.

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen.
  • [table=header]Houdt je vragen enigzins simpel. Dus geen waslijsten verzoeken...
    Dus niet: "Welke voertuigen hebben allemaal banden van Bridgestone?"
    Maar wel: "Welk voertuig heeft een lampje op zijn dak, maar géén bullbar aan de voorkant?"[/table]

Veel plezier! knipoog.gif

Bewerkt: door PrioX
Tags

• Reacties 4.5k
  • Bezichtigingen 307.3k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• In Amerika zijn er vrouwen met verschillende standen/afkomst, die seks met je willen, zonder je ze echt kent. De seks ligt er bij wijze van spreken voor het opgrijpen.

• - V6 Engine Badge - Twin Turbo Badge - Badge met ''Stratum'' erop. - Het automerk, maar ik weet niet of dat echt een Badge is.

• Je hebt net gezegt dat er een Stratum op je Parkeerplaats staat en nog heb je het radicaal fout, lees me vraag maar eens fatsoenlijk opnieuw CG .

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1096357
Ik wil niet raar doen, maar Niko heet toch voluit Nikolai Bellic?

ja eigenlijk is het Nikolai dus de volgende moet eigenlijk voor KaleViool zijn :Y

whoeps srry :$ ik schaam me dood gek, de volgende is voor kaleviool... mijn excuses :cry:

Geplaatst:
comment_1096824

Oké dan, mijn vraag:

In één van de missies van Phil Bell komt er als Niko bij Phil aankomt een vrouw naar buiten lopen.

Die vrouw heeft Niko al eens eerder gezien, en als Niko en Phil daarover praten zegt Phil dat hij en de vrouw alleen maar met elkaar "praten". Nu is de vraag: Wie is die vrouw? (Ik hoef geen naam ofzo, maar gewoon waar Niko haar van kent).

Geplaatst:
comment_1099196
160 Kilometer per uur.

das fout 160km/uur zeg nu zelf mijn vader haalt die sportauto in :Y

en het juiste antwoord is 336 km/uur toch wa realistischer :D zie maar op:http://www.gta4.net/vehicles/?vehicle=TURISMO

(srry voor de laate post maar ik lees nu pas de quiz :tu:)

(zie maar op pagina12 van deze quiz)

Bewerkt: door Ely

Geplaatst:
comment_1099198
160 Kilometer per uur.

en het juiste antwoord is 336 km/uur toch wa realistischer :D zie maar op:http://www.gta4.net/vehicles/?vehicle=TURISMO

het heeft niet veel zin om een bericht van 4/6 maanden te beantwoorden
Geplaatst:
comment_1099213
160 Kilometer per uur.

het heeft niet veel zin om een bericht van 4/6 maanden te beantwoorden

ja srry maar dat komt omdat ik het nu pas lees en direct op heb gereageerd. ik wist niet dat het 4 maanden gelden was ^_^

Geplaatst:
comment_1100485
Oké dan, mijn vraag:

In één van de missies van Phil Bell komt er als Niko bij Phil aankomt een vrouw naar buiten lopen.

Die vrouw heeft Niko al eens eerder gezien, en als Niko en Phil daarover praten zegt Phil dat hij en de vrouw alleen maar met elkaar "praten". Nu is de vraag: Wie is die vrouw? (Ik hoef geen naam ofzo, maar gewoon waar Niko haar van kent).

dat is de vrouw van Jimmy Pegorino

Geplaatst:
comment_1101454
Oké dan, mijn vraag:

dat is de vrouw van Jimmy Pegorino

Dat is goed!

Volgende voor jouw!

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.