Jump to content
Geplaatst:
comment_960647

Al een aantal keren wilden mensen dit topic openen, wat toch wel aangeeft hoe populair een quiz is. Vandaar ook dat nu de officiële release is geweest, dit topic online komt! Veel plezier met deze quiz.

Regels:

• Maximaal 3 posts per persoon per dag.
  • Geen spam, alleen vraag + antwoord. Indien iemand een antwoord heeft gegeven, die niet herhalen.
  • Degene die de vraag goed beantwoord heeft, mag een nieuwe vraag stellen.
  • Zodra de vragensteller 3 dagen niet gezegd heeft of een antwoord goed of fout is, mag degene die het antwoord gegeven heeft een nieuwe vraag stellen.
  • [table=header]Houdt je vragen enigzins simpel. Dus geen waslijsten verzoeken...
    Dus niet: "Welke voertuigen hebben allemaal banden van Bridgestone?"
    Maar wel: "Welk voertuig heeft een lampje op zijn dak, maar géén bullbar aan de voorkant?"[/table]

Veel plezier! knipoog.gif

Bewerkt: door PrioX
Tags

• Reacties 4.5k
  • Bezichtigingen 307.2k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• In Amerika zijn er vrouwen met verschillende standen/afkomst, die seks met je willen, zonder je ze echt kent. De seks ligt er bij wijze van spreken voor het opgrijpen.

• - V6 Engine Badge - Twin Turbo Badge - Badge met ''Stratum'' erop. - Het automerk, maar ik weet niet of dat echt een Badge is.

• Je hebt net gezegt dat er een Stratum op je Parkeerplaats staat en nog heb je het radicaal fout, lees me vraag maar eens fatsoenlijk opnieuw CG .

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_984190
Kan je niet een andere vraag stellen, eentje die ietsjes makkelijker is mischien. :$

idd :7, ze moeten gwn een regel erin zetten, als het antwoord binnen 2 á 3 dagen niet gegeven is, dat er dan ene nieuwe vraag gesteld mag worden xD

Geplaatst:
comment_984312
Die is er niet, watjes :schater::duh: :duh:

Ik stel wel een andere. :duh:

Maar niet nu ik kan er nu even geen bedenken.

Beter lezen, ik zeg dat ze er een moeten maken. Ik zeg niet dat hij er is. Hoef je niet zo raar te reageren :7.

Geplaatst:
comment_984769

Verzin er een, watje :schater::duh::duh:

Nee maar, geef toe deze was wel erg lastig. Want nu zal ik dus de storyline opnieuw moeten spelen, om erachter te komen waar zijn taxi bedrijf precies is. Dus aangeven met een snapmap, lastig!

Geplaatst:
comment_988001
Uuhm..

- Doodschieten in de club

- Doodschieten op de trap

- Doodschieten vlak voor de mogelijkheid van executeren

- Doodschieten dmv executie

Die van trap en club zijn hetzelfde maar voor de rest zijn ze goed. Ik mis er nog 1

Geplaatst:
comment_988104
Uuhm..

- Doodschieten in de club

- Doodschieten op de trap

Die van trap en club zijn hetzelfde maar voor de rest zijn ze goed. Ik mis er nog 1

Doodschieten in de club

Doodschieten in de alleyway

Doodschieten vlak voor de executie

Executeren

Geplaatst:
comment_989026

- Doodschieten op de trap (club)

- Hij springt zelf van het dak wanneer je in de buurt komt

Bewerkt: door Svenie

Geplaatst:
comment_990180
Waar staat Roman's Cab Depot nadat het eerste is afgebrand? Het 1e Cab Depot brand af in de missie Roman's Sorrow

Nog even terug op deze vraag, mag ik weten wat het antwoord was? Dus met een snapmap? Ben wel benieuwt waar Romans Cab Depot nu is. :dans:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.