Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960777 ok er zijn heel veel feiten bekend over gta4 en ik ga hem morge ook hebben maar toch vraag ik het nu omdat ik niet kan wachten lol. kan Nico zwemmen?
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960780 Ja, je kunt zwemmen dat is bekend gemaakt. Alleen kun je niet onder water duiken Bewerkt: 28 april 200817 jaren door GrandTheftTwanO
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960783 Ja, je kunt zwemmen dat is bekend gemaakt. Alleen kun je niet onder water duiken Nergens voor nodig.
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960784 Niko kan zwemmen. Alleen niet onder water (dacht ik ergens gelezen te hebben) EDIT: telaat Bewerkt: 28 april 200817 jaren door Little Jacob
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960788 Ja, je kunt zwemmen dat is bekend gemaakt. Alleen kun je niet onder water duiken jep vind op zich nie erg . deed het in SA maar 1 keer bij die missie met de chinese vluchtelingen maar verder ook nie.
Geplaatst: 28 april 200817 jaren Auteur comment_960793 het was toch handig voor als je met een auto of een ander voertuig in het water reed. dus ik moet het zwemen voorstellen zoals bij gta: vice city stories? Bewerkt: 28 april 200817 jaren door gta dylan
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960800 het was toch handig voor als je met een auto of een ander voertuig in het water reed.dus ik moet het zwemen voorstellen zoals bij gta: vice city stories? Ja dat vraag ik me ook af wat als je In IV in de water rijd zonder uit de stappen? Zul je allemaal haaien zien!
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960832 Ja dat vraag ik me ook af wat als je In IV in de water rijd zonder uit de stappen?Zul je allemaal haaien zien! Ik denk dat je health dan op gaat (je verdrinkt dus). En er komen echt geen haaien zoals in VC en SA, het is immers in Liberty City. En ze wouden het zo realistisch mogelijk houden dus haaien komen er vrijwel zeker niet in.
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960836 nioet dat ik dat duiken zo boeiend vond eigelijk ... je kan wel duiken, alleen blijf je niet onder water ook zie het niet onder water
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960848 Ja dat vraag ik me ook af wat als je In IV in de water rijd zonder uit de stappen?Zul je allemaal haaien zien! Ik denk dat je health dan op gaat (je verdrinkt dus). precies zoals in het echte leven dus
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960853 Ik wil gta 4 zooooo graag alleen ik heb geen x-box of playstation 3 Weet iemand wanner die op de pc komt? alvast bedankt
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960867 Ik wil gta 4 zooooo graag alleen ik heb geen x-box of playstation 3 Weet iemand wanner die op de pc komt? alvast bedankt in de zomer of helemaal niet (ik hoop het laatste )
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960880 Ja dat vraag ik me ook af wat als je In IV in de water rijd zonder uit de stappen?Zul je allemaal haaien zien! Ik denk dat je health dan op gaat (je verdrinkt dus). En er komen echt geen haaien zoals in VC en SA, het is immers in Liberty City. En ze wouden het zo realistisch mogelijk houden dus haaien komen er vrijwel zeker niet in. Volgens mij had je in VC en SA geen haaien alleen schilpadden en dolfijnen in SA. Maja wat heb je nou aan onderwater, het beter dat Rockstar tijd het ingestoken voor de Map zelf en niet een hele bodem moesten maken voor plekken waar de meeste mensen niet eens komen. Volgens mij zie je ook niet echt mensen snel zwemmen onderwater in New York.
ok er zijn heel veel feiten bekend over gta4 en ik ga hem morge ook hebben maar toch vraag ik het nu omdat ik niet kan wachten lol.
kan Nico zwemmen?