Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960777 ok er zijn heel veel feiten bekend over gta4 en ik ga hem morge ook hebben maar toch vraag ik het nu omdat ik niet kan wachten lol. kan Nico zwemmen?
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_962399 Leuk detail: Als je met een motor in het water komt kan je die motor gewoon terugduwen naar een strand en verder rijden Niet realistisch maar wel leuke gameplay
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_962409 new yorks water hoef je jezelf denk ik niet in te bevinden als je dat doet dan ben je denk niet meer op deze aardbodem met al die rotzooi daar.
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_962424 Ik wil gta 4 zooooo graag alleen ik heb geen x-box of playstation 3 Weet iemand wanner die op de pc komt? alvast bedankt Hij komt waarschijnlijk met de zomer, of aan het einde van het jaar voor de PC Ik heb er zelf helaas ook geen, ben nog ff hard aan het sparen!
ok er zijn heel veel feiten bekend over gta4 en ik ga hem morge ook hebben maar toch vraag ik het nu omdat ik niet kan wachten lol.
kan Nico zwemmen?