Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960967 Hey allemaal, heeft iedereen van jullie Gta IV besteld? ik vandaag wel bij mij in de buurt in bartsmit waren alle spellen al uitverkocht! iedereen heeft ze al besteld er was nog 1 spel over. Die heb ik natuurlijk besteld als ik niets besteld had had ik niets kunnen kopen! :O En jullie? hebben jullie gta Iv wel besteld of ge pre-orderd?!
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960969 vandaag gepre-orderd maar het was op het randje er is er nog maar een Bewerkt: 28 april 200817 jaren door BIG_NICO
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960970 !%$@$@ dit is al het zoveelste topic hierover kan hier een op?!!
Geplaatst: 28 april 200817 jaren Auteur comment_960976 !%$@$@ dit is al het zoveelste topic hierover kan hier een op?!! ik heb hier geen topic over gelezen, misschien heb je gelijk maar niet iedereen weet hier van af ook is het handig dat mensen hier over op de hoogt worden gehouden. Ik zelf wist namelijk niet dat alles NU AL UITVERKOCHT WAS. Hou nog maar even van het af aub Edit Ook staat er in mijn titel: Uitverkocht in Den helder hier zijn niet meer topics over Bewerkt: 28 april 200817 jaren door frankyyguy
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_960979 En jullie? hebben jullie gta Iv wel besteld of ge pre-orderd?! Ik zou eens in een van de volgende topics kijken: Pre-Order Bol.com preorder bij gamemania Ik heb niet gepre-ordered. gta iv niet besteld pre-order vraag Allemaal te vinden op de eerste 3 pagina's met topics. Succes!!!!
Hey allemaal, heeft iedereen van jullie Gta IV besteld? ik vandaag wel
bij mij in de buurt in bartsmit waren alle spellen al uitverkocht! iedereen heeft ze al besteld
er was nog 1 spel over.
Die heb ik natuurlijk besteld
als ik niets besteld had had ik niets kunnen kopen! :O
En jullie? hebben jullie gta Iv wel besteld of ge pre-orderd?!