Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_961032 Weet toevallig ook iemand of de strategy guide ook gelijktijdig verkrijgbaar is als gta 4 vanacht bij de nacht launch? Ga namelijk vanavond naar mediamarkt, wou gelijk bij mediamarkt wel die guide mee nemen.... Weet het, sommige van jullie vinden dit laf.....
Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_961485 Ik heb de guide ook besteld, 15 euro in combinatie met het spel, morgen om 8 uur sta ik er klaar voor
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_961738 ik had de guide ook besteld maar was er nog niet toen ik het spel deze morgen (00u00) ging ophalen.
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_961995 De guide is zeker al uit. Ik heb hem gisteren al gezien en er ligt er eentje klaar voor me.. Je kan hem ook bestellen via Bol.com: Klik Hier ... de prijs is € 19,- Ik heb alle guides van GTA. Het is voor mij meer een collectes item... Ze zijn heel erg uitgebreid en ook de layout is erg goed.. Plus als je echt ALLES uit de game wil halen moet je of gaan zoeken op internet of het boek hebben...
Weet toevallig ook iemand of de strategy guide ook gelijktijdig verkrijgbaar is als gta 4 vanacht bij de nacht launch?
Ga namelijk vanavond naar mediamarkt, wou gelijk bij mediamarkt wel die guide mee nemen....
Weet het, sommige van jullie vinden dit laf.....