Jump to content
Geplaatst:
comment_961244

Hey,

Ik heb 15 april mijn exemplaar van GTA4 besteld bij consoleshop.nl.

Ik heb meteen betaald via iDeal, en een bevestigingsmail gekregen.

Nu staat op hun site het volgende:

Levertijden GTA IV

Grand Theft Auto IV is een razend populaire game, gewild door jong en oud. De vraag naar het spel is dan ook enorm. Vanwege deze populariteit bestaat de kans, dat bestellingen gedaan vanaf vrijdag 25 april niet voor de releasedag verstuurd kunnen worden. Consoleshop.nl rekent op jouw begrip.

vanaf 25 april dus, ik heb 'em 10 dagen hiervoor besteld, dus met mijn exemplaar moet het goed zitten.

In hun mail staat dat ik een bevestigingsmail hoor te krijgen als de game verzonden is, maar die heb ik dus nog niet gekregen.

Ook heb ik gister een mail gestuurd aan de klantenservice, waarin ik gevraagd heb of ze mijn exemplaar gewoon maandag 28 april zouden versturen. Hier heb ik ook geen antwoord op gekregen, terwijl in de auto-mail die ik terugkreeg gewoon staat dat ik op een werkdag binnen 4 uur van hun openingstijd een mail terug hoor te krijgen. Dit heb ik dus niet gehad.

Mijn vraag is dus, zal ik mijn GTA gewoon morgen ontvangen, of niet.. Anders ga ik namelijk morgen naar de stad en koop ik hem, waarna ik mijn consoleshop.nl order ga cancellen.

Alvast bedankt :)..

• Reacties 85
  • Bezichtigingen 5.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_961339

Ik denk dat ze geen e-mailtjes versturen omdat het te druk is of zo? Ik wacht nog een klein uurtje en als ie er dan nog niet is gaa ik maar slapen en kijk ik morgen wel...

Geplaatst:
comment_961353

Meeste mailservers staan ingesteld om een beperkt aantal mailtjes per uur te verzenden. Dus stel als er maar 300 mailtjes per uur mogen verzonden en er 3000 mensen hebben gepreorderd dat het nog even duurt.

Laten we iedergeval hopen dat het enkel zo'n technisch iets is zodat we morgen allemaal GTA4 ontvangen.

Geplaatst:
comment_961358
Meeste mailservers staan ingesteld om een beperkt aantal mailtjes per uur te verzenden. Dus stel als er maar 300 mailtjes per uur mogen verzonden en er 3000 mensen hebben gepreorderd dat het nog even duurt.

Laten we iedergeval hopen dat het enkel zo'n technisch iets is zodat we morgen allemaal GTA4 ontvangen.

Je bedoelt dat hij dus net zo goed al kan zijn verzonden zonder bevestiging? _O_

Geplaatst:
  • Auteur
comment_961386
Als de bevestiging er nog niet is betekent niet dat hij nog niet verzonden is hé ;)

Heb nog steeds niks btw.

nee maar als je een bevestiging hebt weet je het wel zeker..

ik heb ook nog niks :(..

Geplaatst:
  • Auteur
comment_961512

nogsteeds niet..

nouja ik ga er vanuit dat het goed gaat, anders heb ik alle redenen om ze aan te klagen voor het breken van hun belofte (er staat dat ze hem 29 april leveren) en de emotionele schade die ze me aandoen :puh:..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.