Jump to content
Geplaatst:
comment_961244

Hey,

Ik heb 15 april mijn exemplaar van GTA4 besteld bij consoleshop.nl.

Ik heb meteen betaald via iDeal, en een bevestigingsmail gekregen.

Nu staat op hun site het volgende:

Levertijden GTA IV

Grand Theft Auto IV is een razend populaire game, gewild door jong en oud. De vraag naar het spel is dan ook enorm. Vanwege deze populariteit bestaat de kans, dat bestellingen gedaan vanaf vrijdag 25 april niet voor de releasedag verstuurd kunnen worden. Consoleshop.nl rekent op jouw begrip.

vanaf 25 april dus, ik heb 'em 10 dagen hiervoor besteld, dus met mijn exemplaar moet het goed zitten.

In hun mail staat dat ik een bevestigingsmail hoor te krijgen als de game verzonden is, maar die heb ik dus nog niet gekregen.

Ook heb ik gister een mail gestuurd aan de klantenservice, waarin ik gevraagd heb of ze mijn exemplaar gewoon maandag 28 april zouden versturen. Hier heb ik ook geen antwoord op gekregen, terwijl in de auto-mail die ik terugkreeg gewoon staat dat ik op een werkdag binnen 4 uur van hun openingstijd een mail terug hoor te krijgen. Dit heb ik dus niet gehad.

Mijn vraag is dus, zal ik mijn GTA gewoon morgen ontvangen, of niet.. Anders ga ik namelijk morgen naar de stad en koop ik hem, waarna ik mijn consoleshop.nl order ga cancellen.

Alvast bedankt :)..

• Reacties 85
  • Bezichtigingen 5.4k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_962140
ik heb hem ook :dans:

erg mooi spel hè? :puh:

voor de anderen, gewoon effe geduld. :) had gewoon geluk, gisterochtend pas pre-orderd, en nu al binne!

Bewerkt: door MooslessC

Geplaatst:
comment_962213

Zending opgehaald en in sorteerproces 29-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Zending zit in afleverroute 29-04-2008 Heerenveen , pakkettendistributie

Chauffeur is onderweg 29-04-2008 Heerenveen , pakkettendistributie

Gaat nog wel even duren denk ik.

Geplaatst:
comment_962223
Weet iemand of het met de 'gewone' post komt, of met een pakketje-service? Ik dacht zelf namelijk het laatste, want volgens mij moet je toch tekenen voor de Track&Trace?

Ik heb nog nooit hoeven tekenen voor een Bol pakket. Als het door de bus past prakken ze het er gewoon doorheen is mijn ervaring, ook als het als pakket met code is verzonden.....

Geplaatst:
comment_962274
Zending opgehaald en in sorteerproces 29-04-2008 Dordrecht , intern transport pakketten

Hey ik woon in heerenveen en heb hem binnen! :O :D

Geplaatst:
comment_962303

Ik woon dus in stiens dat is dus een half uur verder :(

Geplaatst:
comment_962410

Ik woon dus in stiens dat is dus een half uur verder :(

Aah daar, :) ff weer on-topic. :puh:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.