Geplaatst: 28 april 200817 jaren comment_961496 Deze signature heb ik voor iemand gemaakt, maar ik wou even weten wat men ervan vond.
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_962313 In 1 woord: Prachtig. Waar download je die 'sterretjes'. Die wil ik ook . Het achtergrond ziet er goed uit door die "sterren" en Het ding om de render heen ziet er ook goed uit. Alleen vind ik het lettertype wat minder. Het is niet zo goed te lezen. Dat witte wel, maar dat blauwe niet, omdat het voor dat "ding" zit. Dat is wat minder, maar toch een: 9/10! PS: Waar heb je die sterretjes gedownload?
Geplaatst: 29 april 200817 jaren Auteur comment_962564 In 1 woord: Prachtig. Waar download je die 'sterretjes'. Die wil ik ook . Het achtergrond ziet er goed uit door die "sterren" en Het ding om de render heen ziet er ook goed uit. Alleen vind ik het lettertype wat minder. Het is niet zo goed te lezen. Dat witte wel, maar dat blauwe niet, omdat het voor dat "ding" zit. Dat is wat minder, maar toch een:9/10! PS: Waar heb je die sterretjes gedownload? www.deviantart.com kun je allemaal brushes vinden. De sterren brushe zelf heb ik van M4X gekregen.
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_963856 Prachtig ? Pardon wat zeg je nou ? Dit ziet er niet uit. Kleuren combinatie klopt totaaaal niet, niet ingeblenderd. En het is GTA IV hoor niet Magic world ?!
Geplaatst: 30 april 200817 jaren Auteur comment_965450 Prachtig ? Pardon wat zeg je nou ?Dit ziet er niet uit. Kleuren combinatie klopt totaaaal niet, niet ingeblenderd. En het is GTA IV hoor niet Magic world ?! Dat is jou mening... En wat niet ingeblend ? En als je dan toch bezig bent zeg dan even gelijk wat er aan veranderd kan worden anders heeft deze post geen zin, vind je wel ?
Geplaatst: 1 mei 200817 jaren comment_966461 Topic opgeschoond. Dit soort discussies horen niet thuis in een topic als dit (nergens, trouwens). Nu wil ik geen geruzie meer hier. Ontopic.
Deze signature heb ik voor iemand gemaakt, maar ik wou even weten wat men ervan vond.