Jump to content
Geplaatst:
comment_961519

Het grote Easter Egg topic

Hier kan je alle Easter Eggs posten die je hebt gevonden. Ook verwijzingen en geintjes zijn hier op hun plaats!

Er zijn natuurlijk wel enkele regeltjes aan verbonden:

1. Probeer zoveel mogelijk bewijsmateriaal te geven;
  2. Zoek altijd eerst met de zoekfunctie of jouw Easter Egg al gepost is;
  3. Heb je meerdere Easter Eggs gevonden? Zet deze dan in één post, ga niet dubbelposten!

Bewerkt: door Hanneswasco
Update

• Reacties 599
  • Bezichtigingen 106.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Klik Op de plaats van de Snap kun je een doek vinden van Al Dente's waar ''Get Stuffed'' op staat. Dat zou betekenen, eet je helemaal vol. Echter, ''Get Stuffed'' is ook straattaal voor het begrip v

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1715814

Claud daar had ja al een topic over en het is dus geen verwijzing .

Kijk niet naar de titel van mijn video maar naar de post.

dus ? Er stonden in gta sa ook genoeg fotos va gta 3! , Zelf een stuk van gta 3 zelf

Geplaatst:
comment_1716255

Ik weet niet of het al bekend is hier, en het is ook niet echt een EE volgens mij.

Tijdens de missie Clocking Off in The Ballad Of Gay Tony moet je naar die drugs deal rijden. Wanneer je Henrique moet volgen hoor je sommige mensen die de drugs inladen zeggen;

"I heard the N.O.O.S.E. whas moving in some bloody Tanks..

Mvg,

R-fl3x

Geplaatst:
comment_1721560

Ik weet niet of dit al bekend was, en ik heb geen zin om 36 pagina's door te spitten.

De standaard-ringtone van Niko's mobiel is hetzelfde geluidje als Claude's Pagergeluidje, uit GTA III.

Geplaatst:
comment_1723116

Is radiostation Tuff Gong behalve dat het een EE naar het platenlabel van Bob Marley ook niet een verwijzing naar de kredietcrisis van toenertijd? 'Tuff Going' zou dat heten. Of zoek ik te ver?

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1730113

Wat een fantasie :7

Er staat wel degelijk FlyUs. Niet Tivus.

Kijk zelf maar eens op het vliegveld.

Is radiostation Tuff Gong behalve dat het een EE naar het platenlabel van Bob Marley ook niet een verwijzing naar de kredietcrisis van toenertijd? 'Tuff Going' zou dat heten. Of zoek ik te ver?

Na aanleiding van jou reactie heb ik dit gevonden. :O

Bewerkt: door TheJesusOfSuburbia

Geplaatst:
comment_1730246

Ik zou nog maar is goed kijken, of een leesbril aanschaffen. Het is namelijk "Fly US".

275px-Feroci-GTA4-FlyUS-front.jpg

o srry ik dacht echt dat er tivus stond ik heb niet zon goede tv en goede ogen ik heb echt een bril

Geplaatst:
comment_1731264

Wanneer je R2 en L2 tegelijk indrukt wanneer je in een auto zit doet de auto een burnout (gierende banden en rook) opmerking: enkel wanneer de baan droog is is er na een tijdje rook te zien!!

Greetz

waar slaat dat nu weer op?

in het echt gaan je banden tog ook niet roken bij een burnout op nat wegdek.

Zoiets heet REALISME

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.