Jump to content
Geplaatst:
comment_961519

Het grote Easter Egg topic

Hier kan je alle Easter Eggs posten die je hebt gevonden. Ook verwijzingen en geintjes zijn hier op hun plaats!

Er zijn natuurlijk wel enkele regeltjes aan verbonden:

1. Probeer zoveel mogelijk bewijsmateriaal te geven;
  2. Zoek altijd eerst met de zoekfunctie of jouw Easter Egg al gepost is;
  3. Heb je meerdere Easter Eggs gevonden? Zet deze dan in één post, ga niet dubbelposten!

Bewerkt: door Hanneswasco
Update

• Reacties 599
  • Bezichtigingen 106.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Klik Op de plaats van de Snap kun je een doek vinden van Al Dente's waar ''Get Stuffed'' op staat. Dat zou betekenen, eet je helemaal vol. Echter, ''Get Stuffed'' is ook straattaal voor het begrip v

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1571604

Hier is het ;) .

Dankje Hearv :)

Misschien had ik er nog een(weet niet of het echt een verwijzing is en of hij al bekend was..)

In een kroeg in Algonquin hangt een foto van Derrick McReary

>SnapMap Kroeg<

Zoals ik al zei ik weet niet of het echt een grapje/verwijzing is... :)

Bewerkt: door PrioXCoMBo

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_1584914

Hier is het knipoog.gif .

Dankje Hearv smile3.gif

Misschien had ik er nog een(weet niet of het echt een verwijzing is en of hij al bekend was..)

>SnapMap Kroeg<

Zoals ik al zei ik weet niet of het echt een grapje/verwijzing is... smile3.gif

ik ben hem is een keer tegengekomen in een kroeg ;)

Geplaatst:
comment_1585041

Dat is gewoon de 'Lucky Winkles', een Ierse pub aan het kruispunt van Galveston met Hell Gate :) .

Het is wel al even gekend dat die foto daar hangt en ik geloof niet dat jij hem daar hebt gezien hoor GTA-top...

Geplaatst:
comment_1596359

Als je een ringtone koopt en dan mp3 selecteert zie je een aantal titels, je kan ok kiezen uit Get Down en Tonight, als je dit samen koppelet krijg je ''Get down Tonight'' een hit van de KC and the suunshine band, volgens mij is dit wel een EE,

Geplaatst:
comment_1599321

In de Meat Quarter staat een gebouw genaamd Minster Meat Marker, op het gebouw staat een bordje met merken van vlees met een bordje (volgt hieronder) van C.J.Dee's Beef.

C.J.D. staat bekend als gekke koeienziekte, dus laat dat vlees maar achterwege, maar is dit een easteregg?

2955_full.jpg

Bewerkt: door Packie_

Geplaatst:
comment_1602477

Dat was ondertussen al een tijd bekend, er zijn wel meerdere verwijzingen naar PacMan in de GTA-serie, zoals de badges van de LS-politie-agenten, deze is ook duidelijk een verwijzing naar PacMan. Over het EE wezen van deze twijfel ik al even, want ik vind het niet zo lachwekkend, het is wel leuk en duidelijk dat het PacMan voorstelt maar ik heb al leukere grapjes in LC tegengekomen :7 .

Geplaatst:
comment_1603695

Toen ik een beetje aan het snuffelen was voor wat leuke dingen kwam ik een winkel tegen, een er stond:

Enema en daar onder Los Santos, dit is natuurlijk een verwijzing naar GTA San Andreas en de stad Los Santos.

Ik weet niet of dit al bekend is, maar ik post het toch maar.

een plaatje kon ik niet krijgen helaas maar ik zet er wel even een snapmappie bij!

:)

EDIT: ok ik heb geen flauw idee hoe ik een snapmap toevoeg.. :S

Bewerkt: door EE hunter

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.