Jump to content
Geplaatst:
comment_961519

Het grote Easter Egg topic

Hier kan je alle Easter Eggs posten die je hebt gevonden. Ook verwijzingen en geintjes zijn hier op hun plaats!

Er zijn natuurlijk wel enkele regeltjes aan verbonden:

1. Probeer zoveel mogelijk bewijsmateriaal te geven;
  2. Zoek altijd eerst met de zoekfunctie of jouw Easter Egg al gepost is;
  3. Heb je meerdere Easter Eggs gevonden? Zet deze dan in één post, ga niet dubbelposten!

Bewerkt: door Hanneswasco
Update

• Reacties 599
  • Bezichtigingen 106.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Klik Op de plaats van de Snap kun je een doek vinden van Al Dente's waar ''Get Stuffed'' op staat. Dat zou betekenen, eet je helemaal vol. Echter, ''Get Stuffed'' is ook straattaal voor het begrip v

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_966291
en hier een hele duidelijk verwijzing naar gta san andreas, als je rechts kijk (misschien niet op plaatje) zie je ene shamal op de manier als je speelt van achter dus, misschien ingame plaatje van san andreas ?

Het is op de Kermis op Firefly island

pic0195up3.jpg

als je ff beter had gelezen, had je gezien dat ik deze al boven je had gepost, maar zonder foto

Geplaatst:
comment_966927
en hier een hele duidelijk verwijzing naar gta san andreas, als je rechts kijk (misschien niet op plaatje) zie je ene shamal op de manier als je speelt van achter dus, misschien ingame plaatje van san andreas ?

Het is op de Kermis op Firefly island

pic0195up3.jpg

als je ff beter had gelezen, had je gezien dat ik deze al boven je had gepost, maar zonder foto

zonder foto is geen bewijs dus in feiten geen easter egg :cya:

Geplaatst:
comment_967438

Als je in het menu bij stats kijkt, dan ga je naar Vehicles en je scrollt iets naar beneden en je kijkt bij 'Miles Travelled', dan staat er bij mij (nog?) Liberty City to Carcer City.

Carcer City is volgens mij toch de stad van Manhunt, waar nog steeds geruchten over gaan dat daar een nieuwe GTA zich zal afspelen?

Anyways, het is een verwijzing naar die stad.

Geplaatst:
comment_968565

Op de Star Junction in Alonquin is er een reclame te zien van "Anna Rex". Een model. Dit verwijst natuurlijk naar Annorexia, een ziekte die vele modellen hebben. :7

img1188uf9.th.jpg

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.