Jump to content
Geplaatst:
comment_961519

Het grote Easter Egg topic

Hier kan je alle Easter Eggs posten die je hebt gevonden. Ook verwijzingen en geintjes zijn hier op hun plaats!

Er zijn natuurlijk wel enkele regeltjes aan verbonden:

1. Probeer zoveel mogelijk bewijsmateriaal te geven;
  2. Zoek altijd eerst met de zoekfunctie of jouw Easter Egg al gepost is;
  3. Heb je meerdere Easter Eggs gevonden? Zet deze dan in één post, ga niet dubbelposten!

Bewerkt: door Hanneswasco
Update

• Reacties 599
  • Bezichtigingen 106.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Klik Op de plaats van de Snap kun je een doek vinden van Al Dente's waar ''Get Stuffed'' op staat. Dat zou betekenen, eet je helemaal vol. Echter, ''Get Stuffed'' is ook straattaal voor het begrip v

Featured Replies

• 2 weken later...
  • 1 maand later...
  • 2 maanden later...
Geplaatst:
comment_1891053

post-125327-1285700120,75.jpgop het vliegveld staat er op de vliegtuigen tivus weet je wel die ziekte :D

Fail.

>>> Door Jacky-2007: Zwaar nutteloze bump. Post alleen in topics als je iets toe te voegen hebt.<<<

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1899252

In het huis waar ook Gracie gevangen word gehouden door Gordon Sargent in een van Gerald Mcreary's missies staat op een van de muren geschreven:

'Jaz got a fat head cuz he sucks to much cock', wat betekent:'Jaz heeft een dik hoofd omdat hij teveel pijpt.'

Easter Egg? En al bekend bij iemand?

Ik heb geen bewijsmateriaal omdat ik geen camera of wat dan ook heb. Je kan natuurlijk wel zelf gaan kijken.

Ook staat er boven op de linker muur als je de trap naar het dak oploopt met blauwe spuitbus": 'Turn back now', wat

'Draai nu om' betekent. Ik weet niet of het een Easter Egg is, maar misschien is het bedoeld net als in Gta San Andreas de tekst op de Gant Bridge, 'There are no easter eggs up here', of in IV bij het blijheidsbeeld, 'No hidden content'. Ik vond het zelf wel grappig.

Weer hetzelfde verhaal, geen foto's of dergelijke.

Groeten!

Weer een gevonden vanmorgen: op de deur van het politiebureau - LCPD Broker - hangt een papier met daarop de tekst:

'Stay in school kids!', oftewel, 'Maak jullie school af kinderen!'

Grapje van R* dus. Al bekend? Sorry dat ik geen screens kan maken. Daarom vraag ik bij deze of iemand tijd heeft om naar de plaats toe te rijden, een screen te maken en in een pb naar mij te versturen.

Click here to view the SnapMap

Ik dacht dat het hier was, in elk geval daar in de buurt!

Alvast bedankt!

Edit: Sorry voor de dubbelpost! Kan die even samengevoegd worden? Dank u. >>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd.<<<

Bewerkt: door Jacky-2007

Geplaatst:
comment_1902223

Dat is geen EE hoor... en ik snap eigelijk niet wat je daar zo grappig aan vindt? :7

Jah maar een bus heeft dus geen 2000cc.

Volgens mij heb je gewoon verkeerd gekeken want ik dacht dat er toch 5000cc op stond.

Maargoed, laat ik dan nog even ontopic gaan: De naam van Stevie's Garage in Bohan: S&M Auto Sales.

Al bekend?

Geplaatst:
comment_1902227

Dat is geen EE hoor... en ik snap eigelijk niet wat je daar zo grappig aan vindt? :7

Jah maar een bus heeft dus geen 2000cc.

Volgens mij heb je gewoon verkeerd gekeken want ik dacht dat er toch 5000cc op stond.

Maargoed, laat ik dan nog even ontopic gaan: De naam van Stevie's Garage in Bohan: S&M Auto Sales.

Al bekend?

Volgens mij was deze al bekend ;).

Geplaatst:
comment_1902235

Eigenlijk zouden ze beter elke grap of easter egg in de hoofdpost zetten. Kan je eerst even kijken of hij bekend is, en als hij niet bekend is plaats je hem. Er worden namelijk nog veel dingen die al bekend zijn gepost, net als ik daarnet, en zo krijg je supergrote topics. Maarja.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.