Jump to content
Geplaatst:
comment_961519

Het grote Easter Egg topic

Hier kan je alle Easter Eggs posten die je hebt gevonden. Ook verwijzingen en geintjes zijn hier op hun plaats!

Er zijn natuurlijk wel enkele regeltjes aan verbonden:

1. Probeer zoveel mogelijk bewijsmateriaal te geven;
  2. Zoek altijd eerst met de zoekfunctie of jouw Easter Egg al gepost is;
  3. Heb je meerdere Easter Eggs gevonden? Zet deze dan in één post, ga niet dubbelposten!

Bewerkt: door Hanneswasco
Update

• Reacties 599
  • Bezichtigingen 106.6k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Klik Op de plaats van de Snap kun je een doek vinden van Al Dente's waar ''Get Stuffed'' op staat. Dat zou betekenen, eet je helemaal vol. Echter, ''Get Stuffed'' is ook straattaal voor het begrip v

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_976845

Ik heb geen bewijs maar wel een uitgebreide beschrijving om het te kunnen zien. (spaar mijn post :7 ) Als je naar star junction gaat vlabij dat gebouw wat het verkeer splitst dan zie je een blauw reclame bord met de volgende tekst: pirate -games -video's - music.

Als je het ziet als onderstaande foto was het dacht ik de rechter rij gebouwen.

103.jpg

Bewerkt: door IV trailer

Geplaatst:
comment_978565
We weten wel al wie er dood is. Namelijk Victor, deze wordt in de intro van GTA: Vice City vermoord door het SWAT-team. ;)

Het kan natuurlijk wel zijn dat er nog meerdere dood zijn. Maar dit blijft dan inderdaad een raadsel. Wel mooi gevonden!

Victor is vermoord door mensen van Diaz.

Geplaatst:
comment_978880
Hadden ze het maar niet geruilt voor suriname, maargoed. Iemand zei dat je in North holland of East holland toeristen nederlands horen praten. Wie heeft dat al gezien/gehoord? :7

gezien en gehoord net.

Maar niet echt een ee of wel ?

Ja sorry, geen EE inderdaad :7

Lees dit eens: Wat is een Easter Egg?

Een easter egg is een verwijzing naar het verleden of een grapje door de makers, ook kunnen het verwijzingen zijn naar Real Life en andere games.

Wel degelijk een EE dus. ^_^

Ook in Rotterdam Hill kun je mensen nederlands horen praten.

Geplaatst:
comment_981032

In Algonquin zit ook een leuke, ik weet niet of ie al genoemd is.

Er zit een parodie op de New Yorkse beurs NASDAQ, namelijk BAWSAQ (gebouw zit volgens mij in de buurt van Star Junction, ik zal het morgen even opzoeken). Ook kun je een artikel vinden op internet in GTAIV op www.weazelnews.com

Als je BAWSAQ uitspreekt, lijkt het alsof je Ballsack zegt, wat dus Engels is voor balzak.

Geplaatst:
comment_981039

img8135nb7.jpg

Gucci? tweede eiland ergens langs die helitours

img8138xd9.jpg

Leuk krant artikel. Is te vinden in safe huis in Alderny.

img8113jo9.jpg

strakke broek LOL. te vinden in de winkel MODO

img8119nq9.jpg

CK rokers merk van san andreas.

img8122nw6.jpg

Als je doordenkt zie het wel

Geplaatst:
comment_982428

Het GTA IV Televisiekanaal CNT kent een programma dat I'm Rich heet.

Duidelijk eeen verwijzing naar het MTV-Programma: Fabulous Life & All Acces :D:dans:

Sorry, hij staat verkeerd ik was hier zo enthousiast over dat ik 'm per ongeluk hier poste i.p.v van Verwijzingen Topic.

>>> Door SummerBase: Vastgeplakt in het verwijzingen topic...<<<

Dankje!

Bewerkt: door Interstate

Geplaatst:
comment_983781

Ik heb er geen screenshot ofzo van, maar ik speelde vanmiddag een missie en kwam in alderney een clucking bell tegen waar je niet in kon om te eten, voor de clucking bell was er iets van een verbouwing of iets dergelijks bezig maar er stond daar een soort van grote grofvuil container met daarop het opschrift mc donald een verwijzing naar het bekende fast food restaurant die ook gelijk duidelijk maakt wat de mening van de jongens van rockstar is over dat welbekend restaurant.

Geplaatst:
comment_984134

10978_medium.jpg

Playboy X(Trey Steward) meet Playboy Tre(Tre Wlliams)

6Tz1rXT6.jpg

Sorry kon geen andere foto van Tre vinden maar er zijn wel video clips op Youtube

Bewerkt: door vercetti-pd

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.