Jump to content
Geplaatst:
comment_961608

Beste leden,

Nu GTA IV uit is ben ik benieuwd welke gameplay je het best vind! :bier:

Die van de 360 of de PS3 versie?

Bewerkt: door GrandTheftTwanO

Featured Replies

Geplaatst:
comment_963166

Er is helemaal geen verschil te zien bij GTA IV op de Xbox360 en PS3,ze zijn even mooi vind ik.En denven hoe weet jij dat de PC versie van GTA IV in Oktober uitkomt?dat is helemaal niet bekent,als je het niet (zeker)weet ga dan S.V.P niet staan liegen/verzinnen.

Bewerkt: door GTA Haas

Geplaatst:
comment_963175

Speciaal voor GTA4? De Xbox 360. Waarom? Downloadable Content.

Ook voor andere games? Kijk welke games je het leukste vind en bij welke platform ze beter zijn.

En voor de mensen die denken dat GTA4 (16) oktober voor de PC released wordt en dat ze het van mij hebben (Chat), ik zei maar wat hoor.. :clown:

Bewerkt: door Gangsta

Geplaatst:
comment_963421

Ook voor andere games? Kijk welke games je het leukste vind en bij welke platform ze beter zijn.

En voor de mensen die denken dat GTA4 (16) oktober voor de PC released wordt en dat ze het van mij hebben (Chat), ik zei maar wat hoor.. :clown:

Liegen is niet het juiste woord kerel, zoek maar op google: GTA 4 PC October ..

You will find enough :)

Geplaatst:
comment_963905

Dan hoef je niet een quote van zijn reactie maken,want ik heb het gezegd,en jawel je weet het niet zeker,en het is ook niet zeker ;)

Geplaatst:
comment_963909

Ik zei Liegen of Verzinnen ;) En wat zij op Google zeggen is niet altijd waar :duh:

EDIT:Sory Voor Dubbelpost :$

Bewerkt: door GTA Haas

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.