Jump to content
Geplaatst:
comment_95026

Jullie hebben er vast wel van gehoord.

Nee? Okay, hier komt ie:

Enemy Territory is een gratis te downloaden Multiplayer van Return to Castle Wolfenstein. Het is een First Person Shooter, net als RtCW

Site

Nu vroeg ik me af, zijn er meer mensen die dit spel spelen/willen gaan spelen?

In dat geval lijkt het me leuk om vanuit GTAForum een clan te beginnen...

Het is een bestand van 264 MB, en dan moet er nog een patch overheen

Die patch kan je hier vinden

Je hebt GEEN Return To Castle Wolfenstein nodig om dit te spelen. Het is een op zichzelf staande Multiplayer!

Er zijn 2 grote mods, die overal gebruikt worden bijna. Maar maak je niet druk, dat wordt allemaal gedownload als je een server binnengaat. (De eerste keer dat je er 1 binnengaat duurt dat wel langer als normaal)

• Reacties 49
  • Bezichtigingen 2.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_99487

Ik heb hem gedownload en die patch ook enzo, maar als ik een room in ga en wil spelen download hij eerst iets, dat gaat allemaal goed maar als je missie daar staat dan komt er een ongeldige werking waarbij ik alleen op sluiten en details kan klikken :(

Help me :(

Bewerkt: door Slimm

Geplaatst:
  • Auteur
comment_99551
Ik heb hem gedownload en die patch ook enzo, maar als ik een room in ga en wil spelen download hij eerst iets, dat gaat allemaal goed maar als je missie daar staat dan komt er een ongeldige werking waarbij ik alleen op sluiten en details kan klikken :(

Help me :(

Screen

Geplaatst:
comment_99709

Nouw dan is het toch downloaden geblazen??of begrijp ik het niet..

maar ik hoorde van mensen uit men klas dat dit echt hartstikke cool is!

dus ik ga het zeker een keer downloaden

Geplaatst:
comment_99724
ik heb me al gerigistreerd ik krijg dit

Ik had ook het zelfde beeld als bij jou en toen heb ik op rechtermuis knop gedrukt en toen op ''doel opslaan''

En toen ging hij wel downloaden. ;)

Hij is nu trouwens klaar met downloaden. :D

Bewerkt: door Mazzeltje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.