Jump to content
Geplaatst:
comment_961708

wildeganzencopy22.jpg

De Wilde Ganzen

Wilde - (wilder, wildst) onbeschaafd, onbeheerst in zijn uitingen

Ganzen - (de; ganzen) eendvogel van de familie Anserinae

Bewerkt: door NilsHolgersson

• Reacties 68
  • Bezichtigingen 49.9k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_982980

Disturbed en Pietje II compenseren het gebrek aan PS3 met hun overdaad aan spiermassa. Ze schelen in body armor en ammunitie en zijn dus een welkome versterking voor de clan. Daarbij komt dat Disturbed zo breed is dat hij geen argumenten nodig heeft om mij niet om hem heen te kunnen doen gaan. :sigaar:

QVT, ook tegen jou zeg ik; laat je speelgoed staan en schuif gezellig aan. Je zult de acceptgiro spoedig thuisbezorgd krijgen, gelieve binnen 14 dagen te voldoen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_983201

Fiegel5 heeft met zijn wekelijkse column Onder de Loep bewezen over een onmiskenbaar schrijftalent te beschikken. Ik zie voor hem dan ook een rol als notulist binnen VSFH weggelegd , de persoon die clanwars samenvat en speelavonden beschrijft. Daarnaast kan hij door middel van zijn aanwezige creativiteit nieuwe manieren bedenken waarop de clan zich naar buiten kan presenteren en hoe ik dit als oprichter financieel kan uitbuiten voor eigen gewin. Een absolute aanwinst dus.

Disturbed: Wij hebben de Karl Noten-shirts helaas niet in jullie maat. Maar wat dacht je van twee Hilbrand Nawijn-badhanddoeken? Zeker met dit weertje geen overbodige luxe. :*D

Geplaatst:
comment_983206
Fiegel5 heeft met zijn wekelijkse column Onder de Loep bewezen over een onmiskenbaar schrijftalent te beschikken. Ik zie voor hem dan ook een rol als notulist binnen VSFH weggelegd , de persoon die clanwars samenvat en speelavonden beschrijft. Daarnaast kan hij door middel van zijn aanwezige creativiteit nieuwe manieren bedenken waarop de clan zich naar buiten kan presenteren en hoe ik dit als oprichter financieel kan uitbuiten voor eigen gewin. Een absolute aanwinst dus.

Disturbed: Wij hebben de Karl Noten-shirts helaas niet in jullie maat. Maar wat dacht je van twee Hilbrand Nawijn-badhanddoeken? Zeker met dit weertje geen overbodige luxe. :*D

Heb je ook een pet?

Geplaatst:
comment_983851

Ik geloof dat de maten die de Hilbrand Nawijn-shirts bevatten ons ook wel zullen passen... :*D

Maar anders nemen we ook graag genoegen met de badhanddoeken, maar ook met de hippe Bob Dylan-placemats die ik laatst in de VSFH-gearshop zag liggen.

Geplaatst:
  • Auteur
comment_984154
Heb je ook een pet?

Nee, helaas zijn we door onze petjes heen. Ik vond vanmiddag wel dit voor je:

840595_rs_p2.jpg

Wat het is weet ik niet maar ik ben er zeker van dat het je fantastisch zal staan. :Y

Geplaatst:
  • Auteur
comment_992173
Ik wil lid worden :Y

Meen je dat?

Mirrrr kan wel functioneren als oppasjuf voor Fiegel5 - de ForumFiegelaar, terwijl de mannen de clanwars uitvechten. :*D

Geplaatst:
comment_992177
Ik wil lid worden :Y

Meen je dat?

Mirrrr kan wel functioneren als oppasjuf voor Fiegel5 - de ForumFiegelaar, terwijl de mannen de clanwars uitvechten. :*D

Lul, ik heb geen wijf nodig...

Geplaatst:
comment_992394

Ik zal wel joinen, heb headset, ohja, ik heb GTA IV illigaal hoor, ik heb gewoon de Bart-Smit verkoper gegijzeld ^_^

PSN: Dastard (Nils heeft me op z'n vriendenlijst staan).

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.