Jump to content
Geplaatst:
comment_961920

Iedereen is gek van GTA IV, maar niet alles is perfect ben ik bang. Post hier al je Glitches & Bugs dat scheelt weer topic’s! :Y .

>>> Door Dutchy3010: Goed topic, inderdaad vergeten aan te maken... Pinned :)<<<

• Reacties 477
  • Bezichtigingen 63.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Je moet eerst naar het internetcafé tw@ gaan, of in je savehouse op de computer gaan, en je mails checken. Bij je mails zit normaal ééntje waarin Dwayne zegt dat je eens moet afspreken met hem. Je kan

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1532515

ik weet redelijk veel glitches! :)

dus al je eens een rondleiding van glitches wil zien, voeg me dan toe jordib12 on ps3 ofcourse. :D

Ik wil niet 'het lid dat moderator wou zijn' nadoen, maar dit topic gaat over glitches&bugs.

Niet om reclamemaken.

Geplaatst:
comment_1536807

Heb er ook al wel enkele gehad

De opvallendste was dat ik naar het metrostation iets ten noorden van je safehouse in het middenste eiland (oosten van het eiland) en als ik de trap afliep kwam ik onder de kaart terecht, als ik trap terug opliep kwam ik terug op de gewone straat.

En wat ik ook regelmatig voorheb is dat auto's geen geluid makenals je er mee rijd. Ik heb ps3

Geplaatst:
comment_1536921

In Bomb da Base II is bijna elk interieur dat b.v. alleen in missies gebruikt wordt, te betreden. Als je in deze gamemode de kerk waar Roman trouwde in probeert te gaan, zal het interieur van de kerk maar half laden. Je kunt het interieur heel vaag zien, het is bijna helemaal doorzichtig. De trappen aan de zijkant zijn unsolid, en sommige muren ook. Ook zal je player model verdwijnen, dus de richting waar je naar kijkt zul je moeten uitvinden door de aimknop te gebruiken... Als je door de muur heen bent gevallen zul je door van de kerk af te lopen uiteindelijk weer in de normale wereld komen, je kan NIET meer via de muur terug de kerk in komen, en in sommige gevallen zul je misschien redelijk vast komen te zitten door objecten in de normale wereld die je niet kunt zien doordat deze dan niet geladen zijn.

• 3 weken later...
Geplaatst:
comment_1545640

Ik heb wel eens gehad dat je in team deathmatch sommigen niet ziet, ze zagen mijn gekleurde dingetje ook niet dus kon mooi iedereen kapot schieten.

En je kruipt wel eens ophoog door een auto wanneer je overreden word maar die was al bekend.

Geplaatst:
comment_1545676

Ik had in mijn appartement (safehouse) superveel peds gespawned, en ik zat er met mijn Rocketlauncher op te schieten. Ineens werd het scherm zwart, maar het mapje, health , geld enzovoort bleven zichtbaar. Op Dit zwarte scherm was er zo'n aim vizier weergegeven in het lichtgrijs. Dan heb ik maar de simple native trainer geopend en me geteleporteerd naar verschillende plaatsen. Dit bleek ook geen beeld te geven. Dus ging ik naar het start menu, dat was zichtbaar, en loade de game opnieuw. Dat was gelukt maar het geluid was maar veel stiller, en kwam alleen uit de linkse luidspreker. Op de achtergrond van windows draaide windows media playyer, dus speelde ik een liedje af (ik zat wel nog in het gta venster, maar ik heb zo'n play knop op m toetsebord). Het liedje speelde ook veel stiller maar het geluid kwam ditmaal uit alletwee de luidsprekers. Ik was bang dat ze kapot waren. Dan sloot ik GTA af en alles werkte weer normaal! :bonk:

:)

• 3 weken later...
  • 3 maanden later...
  • 3 weken later...
  • 5 weken later...
Geplaatst:
comment_1676571

Jammer dat ik het topic even moet bumpen, maar dit is een van de dikste glitches ooit :7... Op de een of andere manier was er een Dukes opgeblazen, maar toch ook weer niet: Hij zag er uit alsof hij was opgeblazen, maar alle panelen, wielen zaten er nog aan en de ruiten en lichten werkten ook nog. Kon gewoon instappen en wegrijden... Het is twee keer gebeurd, allebei de keren in multiplayer. De auto ziet er bij anderen ook zo uit. De eerste keer waren een maat en ik aan het rommelen op de parkeerplaats van het vliegveld. Hij was een beetje auto's aan het opblazen met een RPG en met de "blow up all cars" functie van Native Trainer... Toen hij verder was gereden stond die Dukes er zo bij(één koplamp was kapot)... Vervolgens probeerde ik de auto te fixen met Native Trainer: De deuken en de lichten werden gerepareerd, maar de auto leek nog steeds opgeblazen, zie 2e screen. Ik kon ook alle extra's van de auto verwijderen of toevoegen, zonder dat de auto gerepareerd werd. Normaal wordt je auto bij het toevoegen van een extra automatisch gerepareerd... (zie derde screen)

Daarbij kon ik gewoon de kleur veranderen, en dat zag je ook door het zwarte heen...

Vervolgens, in een andere server met veel meer mensen, was ik iemand aan het achtervolgen, en hij reed denk ik tegen een gastankje aan terwijl zijn auto godmode had(waardoor hij zelf door kon rijden). Toen ik op die plek kwam(terwijl hij was doorgereden), stond er een vrouwtje met een F620 te toeteren, en die reed even later door... Toen ik omkeerde om te gaan kijken bleek dat die F620 opgeblazen was. Heb dat vrouwtje neergeknald en ben ingestapt... Kon de auto ook nu gewoon fixen, de kleur ervan veranderen, enzovoort... Ramen en lichten waren gewoon heel, alle panelen zaten er nog aan.. Carhealth op 1000 gezet(met Native Trainer): auto bleef opgeblazen, zoals te zien in de laatste screen...

De bug/glitch wordt denk ik deels veroorzaakt door een desync fout, die daarna verkeerd gesynced wordt: auto is in eerste instantie bij de anderen niet opgeblazen en bij mij wel, als ik dan het beeld terugdraai is de auto nog geladen, maar aangezien hij bij anderen niet opgeblazen is draait de motor enzovoort nog, en omdat de auto nog wel steeds geladen was bij mij, ziet hij er wel uit alsof hij opgeblazen is

Hier screens:

blownupDukesbug1.png

blownupDukesbug2.png

blownupDukesbug3.png

blownupF620bug.png

EDIT@hieronder: _O_ Meer rat look dan beater :D En ook een beater/rat look F620 :puh:

Bewerkt: door Mythbuster

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.