Jump to content
Geplaatst:
comment_961920

Iedereen is gek van GTA IV, maar niet alles is perfect ben ik bang. Post hier al je Glitches & Bugs dat scheelt weer topic’s! :Y .

>>> Door Dutchy3010: Goed topic, inderdaad vergeten aan te maken... Pinned :)<<<

• Reacties 477
  • Bezichtigingen 63.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• Je moet eerst naar het internetcafé tw@ gaan, of in je savehouse op de computer gaan, en je mails checken. Bij je mails zit normaal ééntje waarin Dwayne zegt dat je eens moet afspreken met hem. Je kan

Featured Replies

Geplaatst:
comment_981998

Dan ben ik de eerste, in de missie Three Leaf Clover, moest ik naar de kluis maar toen ik van het kleine trapje liep viel ik de Gray Hell in (hij is niet blauw in deze GTA)

Geplaatst:
comment_983078

wat ik zo jammer vind is dat toen ik Playboy vermoordde.. ik dwayne belde, maar dat er dan net een auto tegen je aan rijd en je hangt op. Ik probeer die Dwayne nu al 10x te belle maar ik krijg steeds die voicemail. Nu kan ik die extra optie van Dwayne niet waar in het Dwayne of X topic over gesproken werd. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?

Vato

Geplaatst:
comment_983918
wat ik zo jammer vind is dat toen ik Playboy vermoordde.. ik dwayne belde, maar dat er dan net een auto tegen je aan rijd en je hangt op. Ik probeer die Dwayne nu al 10x te belle maar ik krijg steeds die voicemail. Nu kan ik die extra optie van Dwayne niet waar in het Dwayne of X topic over gesproken werd. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen ?

Vato

Grootste ergernis aan GTA IV: aangereden worden! Wordt er helemaal gek van.

Maar als je per ongeluk tijdens je gesprek overreden wordt heeft dat geen gevolgen. Je hebt alleen het gesprek niet afgeluisterd maar dat betekent niet dat je niet meer verder kan. Ik zou gewoon nog een paar daagjes wachten totdat hij je zelf opbelt.

Geplaatst:
comment_983922

Ik had een keer in de Booth Tunnel dat ik tegen een onzichtbare auto aanreed. Ik zag alleen het stof van de wielen wegspringen. Dus ik mijn auto ervoor zetten en die onzichtbare auto jatten. Toen ik instapte flipte heel het beeld, allles werd helemaal bruin :puh: Toen ik uitstapte werd alles weer normaal en vloog de auto de lucht in en viel daarna weer zichtbaar neer :schater:

Geplaatst:
comment_984248

Ik was bezig de Flying Rats af te schieten. Toen kreeg ik een wanted level omdat er zo'n stomme wout bijstond. Ik jat z'n auto om weg te kunnen rijden en de auto vliegt de lucht in :duh: Uiteindelijk loopt m'n XBOX vast :duh: En ik had niet gesaved kon ik 50 flying rats overnieuw doen.

Geplaatst:
comment_986341
Dan ben ik de eerste, in de missie Three Leaf Clover, moest ik naar de kluis maar toen ik van het kleine trapje liep viel ik de Gray Hell in (hij is niet blauw in deze GTA)

Ik weet een ander plekje... En ik ben er op verschillende tijden v/d gamedag er doorheen gegaan en de hell is niet alleen maar grijs zoals jij beschrijft. Soms is hij grijs, maar soms ook blauw... De volgende foto had ik ook al in de topic "Home-made Screens" geplaatst, de bodem zie je hier niet maar was wel blauw:

GTAIV_Screen-Falling_down.jpg

Dat kan je hier doen: Snapmap.

Vato

Kijk even in je in-game E-mail...

EDIT: Zoals altijd, typo's! :duh:

Bewerkt: door Iscariah

Geplaatst:
comment_987617

ik had een date met kate(zus van Packie), toen ging ik met der naar de kroeg en kwamen we er dronken uit, toen ik een auto ging halen en haar op ging halen deed ze niks, zelfs als je haar duwde gebeurde er niks, en ze kwam de auto ook niet in

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.