Jump to content

Glitches & Bugs


Fiegel5

Recommended Posts

ik sprong van een heel hoog gebouw maar toen ik tegen de grond kwam was ik niet dood? :cab:

Dat is ook een soort bug in het spel. :Y

Als je van een grote hoogte valt en je komt als je bijna tegen de grond bent tegen een ander voorwerp aan dan overleef je het. :Y

Zo had ik dat ook dat ik van ergens heel hoog afsprong en dat ik tegen een uitstekent paaltje van een stelling kwam en het overleefde. :7

Link to comment
Delen op andere websites

heb ook wat gevonden:in de missie dat je op het dak met een sniper moet staan terwijl packie een deal sluit die gaat mislukken gaat er een mannetje op een gegeven moment in een busje.als je dan op de banden schiet dan zakt dat busje door de grond tot ongeveer het raam.

ben de naam van deze missie even vergeten.

Kleine *bump* maar kon het niet laten om er gisteren een screen van te maken:

busingrond.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 weken later...

ik weet niet of deze bekend is, maar tijdens mijn missie Tunnel of Death vervoerde ik Packie Mc Rairy en Aiden O'Malley. Misschien belangrijk: ik reed heel snel. Ik opende mijn GFWL menu en het busje versprong een paar voet naar voor, als je het menu sluit staat ie er weer als normaal. Ik kon die mensen achterin zien zitten.

post-109226-125753108135_thumb.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

TBOGT

In The Ballad of Gay Tony kan je oneindig lang blijven zweven met je parachute als je op de juiste manier gebruik maakt van de physics engine in de game.

Hoe ga je te werk?

1. Houdt je linker stick naar je toe; (down)

2. houdt [LT] ingedrukt;

3. "button-bash" je [RT]. (Vasthouden werkt niet, snel achter elkaar drukken.)

Luis zal nu aan de koorden van de parachute een trekkende beweging maken. Als je dit snel genoeg doet, ga je met parachute en al weer omhoog! Doe dit echter niet te lang achter elkaar, want dan zal de parachute losraken en val je naar beneden. De hierboven genoemde methode is de gemakkelijkste. Alternatieven zijn:

Voor linkshandigen:

1. Houdt je linker stick naar je toe; (down)

2. Houdt [RT] ingedrukt;

3. "button-bash" je [LT]. (Vasthouden werkt niet, snel achter elkaar drukken.)

Methode 3, wat lastiger (en verhoogd risico op kramp :D )

1. Houdt je linker stick naar je toe;

2. "button-bash" met [LT] en [RT] tegelijkertijd

Je denkt nu misschien "Maar Jacky-2007, je zegt dat dit engine-misbruik is, en dit is het glitches en bugs topic!" Daar heb je deels gelijk in. Het is namelijk ook een glitch: Met deze manier van stijgen met je parachute kan je namelijk boven het (al verhoogde) dak van de game komen. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Paar bugs maar ze zijn denk ik al bekend;

* Kiki smst me steeds dat ze me wilt zien en dat ik haar moet op bellen etc. Maar als ik haar ten slotte op bel zegt ze dat we een andere keer moeten daten. Vervolgens smst ze me weer dat ze me wilt zien, bel ik haar weer; Heb ik weer dezelfde koek: Sorry Niko, some other time. Vervolgens na paar dagen belt ze me zelf op om te gaan daten :7

**Kate is dood terwijl ze me opbelt om uit te gaan, deze bug is al bekend.

***Dit is geen glitch; maar ik wil hierbij zeggen dat de peds in gta iv zo dom zijn, nog dommer dan in VC of SA. Sta je bij de stoplicht, proberen ze vervolgens achter je in te halen. Uit zeer ongeduldigheid waarschijnlijk. En dan tot slotte rammen ze een kras op je auto. Echt zwaar irritant om eens effe te gaan reallifen, dat niet kan i.v.m. met die hersenloze peds :7

Edit: Als ik zo al die glitches zie en die filmpjes geeft het een slecht indruk over Gta IV XD

Bewerkt: door coolnniek9
Link to comment
Delen op andere websites

tot nu toe kon ik nog niet echt superveel ontdekken. ook let ik er niet echt heel erg op misschien mis ik daarom best veel ?

>>> Door Hanneswasco: Post hier alleen als je iets ontdekt hebt, niet als je net niets ontdekt hebt...<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...