Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_962060 Post hier je beste, leukste, grappigste..... online ervaring. Post wel even welke mode je speelde .
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973071 lol... nah, dat ben je na 11k ongv. Dat heb je niet in 1 goed potje, wel 2 hele dagen of meer. Let maar is op, lvl 2 is schaars, er zijn vooral lvl 1 en 0. Logies he als je level niet opgeslagen word. Alleen me kleding word onthouden maar me level ben ik elke keer kwijt
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973075 ja maar ja, level zegt mij weinig, als ik bij stats kijk, wil ik toch zien, hoeveel matches ik gewonnen heb, hoeveel kils, en hoeveel keer kapot geschoten ben vooral als je t uitfiltert tegenover je vrienden maar goed, speel de singleplayer wel ff uit voordat ik aan n echt online avontuur begin
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973080 Dus als ik allemaal zo lees is het waard om headset enz aan te schaffen?
Geplaatst: 5 mei 200817 jaren comment_973088 dat denk ik ook wel, moet r ook nog 1 aanschaffen, iemand nog aanraders?
Geplaatst: 7 mei 200817 jaren comment_976304 ik zelf heb niet veel me gemaakt maar ik doe altijd het zelfde je jat een escalade of een hummer en dan rij je volgas op de enemy af ookal heeft een auto en dan vliegt over de kop of vliegt uit die auto en dan blijf je over hem heen rijden tot dat ie dood is heb nu 3300$ maar snap niet wnr ik lvl omhooog ben
Geplaatst: 9 mei 200817 jaren comment_978989 je jat een escalade of een hummer en dan rij je volgas op de enemy af ookal heeft een auto en dan vliegt over de kop of vliegt uit die auto en dan blijf je over hem heen rijden tot dat ie dood is Dat is vooral handig als je geen ammo meer hebt
Post hier je beste, leukste, grappigste..... online ervaring.
Post wel even welke mode je speelde
.