Jump to content
  • Reacties 956
  • Bezichtigingen 105.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• deserteaglenick
    deserteaglenick

een van mij grappigste momenten TOT NU TOE dan he:P is toen ik over straat liep zei een vrouw O my god a plane! wat dus eigenlijk een belediging is voor NY (9/11) XD

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1325938

Ik reed in een auto, liep er ineens een man op straat. Ik toeter even (heel netjes) en hij jumpt aan de kant. Wordt hij vanaf de andere rijbaan aangereden door een taxi. :'d

Geplaatst:
comment_1326164

Ik werd met 1 ster achtervolgt door zo'n politiemannetje, rent hij achter me aan, wordt hij aangereden door een politieauto. WTF!!

Ook werd ik een keer achtervolgt door iemand met een pistool. ik klom een hele hoge toren op, en hij volgt me. als hij boven is trap ik hem weer gewoon naar beneden, EN HIJ LEEFDE NOG!! DE TRAP WAS WEL200 KEER ZO LANG ALS NIKO

Bewerkt: door Dreack

Geplaatst:
comment_1326557

Ik reed eens met een auto snel tegen een muur aan, Niko vliegt uit zijn auto en hij valt voor de auto neer. Hij ligt daar zo en hij blijft nog 3 seconden 'AAAAAAAHHHHHHHH!!!!' roepen terwijl hij niet eens zit te vliegen, terwijl hij al op de grond is gevallen. vind ik best wel grappig als je het meemaakt.

Geplaatst:
comment_1326635

Alle momenten waneer ik de schommel-glitch deed waren leuke momenten ;) Het allerleukste moment was toen ik het ''Achievement Unlocked'' geluidje hoorde en er toen stond ''Key To the City Achievement Unlocked''.

Oja, en die keren dat ik mensen dood rende. Leuk als het bij politie mensen doet.

Bewerkt: door lexus123

Geplaatst:
comment_1327145

Ik had -eindelijk- een zwarte Dukes met blower gevonden, dus ik ging meteen met m'n Dukes naar die haven op het laatste eiland. Ik had een goede lange drift te pakken en mijn banden klapte bijna. Dus ik reed heel dicht langs het water, en ik dacht dat ik erin zou rijden. Maar op dat moment klapte er een achterband, en raakte de auto uit balans. Ik raakte een paaltje maar ik reed niet het water in :puh: Dus die klapband heeft mijn Dukes gered :schater: . Nu staat hij op mijn parkeerplekje. ^_^

• 2 weken later...
Geplaatst:
comment_1339652

Ik reed een keer met een motor heel zachtjes tegen een auto aan. De bestuurder stapte uit omdat hij boos was, ik vond dat hij zich aanstelde. Ik rij met m'n motor tegen de portier van de auto aan en de bestuurder wordt geplet tussen z'n auto en portier. Hij was op slag dood. ^_^

Geplaatst:
comment_1339670

Ik sloeg iemand en toen sloeg die mij. Ik rende naar de politie en hij werd gearresteerd. Ik volgde de auto met de boef met een truck en ree er overheen. De auto stond in de fik en ree tegen een lantaarnpaal. Brandweer ree later een politiegasje... (je weet wel).

Geplaatst:
comment_1340081

Swingset glitch is altijd leuk, zeker als je op bizarre plaatsen terechtkomt, zoals erg hoog boven de grond tussen twee huizen. Stap je uit, val je naar beneden. xD

En natuurlijk de crappy AI (al is deze erg veel verbeterd), met name de politie die z'n eigen mensen omver rijdt. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.