Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
  • Reacties 956
  • Bezichtigingen 106.3k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populairste berichten

• deserteaglenick
    deserteaglenick

een van mij grappigste momenten TOT NU TOE dan he:P is toen ik over straat liep zei een vrouw O my god a plane! wat dus eigenlijk een belediging is voor NY (9/11) XD

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1443675

Ik had 1x op de Rotterdam Tower dat ik naar beneden sprong

(Leve de ragdoll physics _O__O_ )

Dus viel ik heel raar

hij kwam op de grond en zakte erdoorheen

en toen spawnde ik weer op de straat

Bewerkt: door ericthuis

Geplaatst:
comment_1443712

ik was met roman iets aan het.

hij zei ''come we go home''

ik breng hem thuis met de auto. de deuropening van roman stond tegen de auto van mijn parkeerplaats

hij kon er niet uit slaat ie mij eruit gaat ie bij het stuur zitten zegt ie nog wat en rijd weg xD

Geplaatst:
comment_1443884

in de metrolijn bij die trappen bovenaan gaan staan en wachten tot er iemand boven is en hem dan door zijn knie schieten en dan zien hoe hij naar beneden rolt. daar zit ik echt uren om te lachen

Geplaatst:
comment_1443886
in de metrolijn bij die trappen bovenaan gaan staan en wachten tot er iemand boven is en hem dan door zijn knie schieten en dan zien hoe hij naar beneden rolt. daar zit ik echt uren om te lachen

ja dat is echt geniaal ^_^

Geplaatst:
comment_1443887
ik was met roman iets aan het.

hij zei ''come we go home''

ik breng hem thuis met de auto. de deuropening van roman stond tegen de auto van mijn parkeerplaats

hij kon er niet uit slaat ie mij eruit gaat ie bij het stuur zitten zegt ie nog wat en rijd weg xD

ja had ik laatst ook roman duwt me overhaast uit de auto en zegt dat die de auto meeneemt terwijl niko klaagt

Geplaatst:
comment_1443918

In zo'n gaar wijkje in Broker (meer bij Bohan, maar was wel nog Broker) heb je zo'n zwembad met duiklplank, en een stukje verderop een stunt Jump. Ik was online bezig met Tha-Ran en nog zo'n figuurtje, en ik sprong met mijn Sultan TT van die jump af. Ik belandde op het ronde hutje achter het zwembad, en in plaats van dat ik erin slaagde te remmen, gleed ik nog even door, waardoor ik op zo'n pierding landde. Ik knalde 3 of 4 keer tegen een paar palen die mij tegenhielden in het water te belanden, en uiteindelijk stopte ik ongeveer een wagenlengte van de rand van het water vandaan.

Geplaatst:
comment_1443952

Dit is echt niet leuk:

Had NRG-600 van aan het vliegveld gaan halen, maar was per ongeluk op het vliegveld zelf gegaan = 4 sterren dus. Ik zo snel mogelijk naar een safehouse gereden, de NRG-600 geparkeerd in de save positie, en dan nog even agenten afknallen. Nu gaat 1 agent opeens op mijn motor zitten, en die rijd er gewoon mee weg. Ik kon hem net niet doden :( byebye NRG

Geplaatst:
comment_1444238
Dit is echt niet leuk:

Had NRG-600 van aan het vliegveld gaan halen, maar was per ongeluk op het vliegveld zelf gegaan = 4 sterren dus. Ik zo snel mogelijk naar een safehouse gereden, de NRG-600 geparkeerd in de save positie, en dan nog even agenten afknallen. Nu gaat 1 agent opeens op mijn motor zitten, en die rijd er gewoon mee weg. Ik kon hem net niet doden :( byebye NRG

dan moet je gwn een NRG cheaten

Geplaatst:
comment_1444271
Dit is echt niet leuk:

niet iedereen houd van cheaten...

@Randomcharacter: het is een NRG-900, niet 600

Geplaatst:
comment_1444273
Dit is echt niet leuk:

niet iedereen houd van cheaten...

@Randomcharacter: het is een NRG-900, niet 600

ehm, ik heb de nrg-600 ding geplaatst, niet randomcharacter xd

Nu terug on-topic= ik was in de metro, kwam daar een trein af, viel ik per ongeluk van het perron. :s

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.