Jump to content
  • Reacties 956
  • Bezichtigingen 105.8k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• deserteaglenick
    deserteaglenick

een van mij grappigste momenten TOT NU TOE dan he:P is toen ik over straat liep zei een vrouw O my god a plane! wat dus eigenlijk een belediging is voor NY (9/11) XD

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1562182

Ikreed wat rond in LeftWestdyke met een Super GT, hier ligt een RON-tankstation ik kwam van het Oosten aangereden en zag een politie-auto opdraaien, ik dacht: 'dit kan ik niet laten gaan.' Ik reed op de politiewagen af, volle snelheid, ik spring toch net iets te laat uit de auto, krijg wanted omdat de auto natuurlijk tegen de politie knalde en daardoor vloog de politie-auto op één van de benzinepompen, ontploft alles en wordt ik 50 meter in de lucht gekatapulteerd en landde ik hier. Toevallig net buiten de Wanted-cirkel en was ik niet meer achtervolgd door de politie en het belangrijkste van allemaal, ik heb het overleeft :7 .

Bewerkt: door Hearv94

Geplaatst:
comment_1562203

Ikreed wat rond in Leftdyke met een Super GT, hier ligt een RON-tankstation ik kwam van het Oosten aangereden en zag een politie-auto opdraaien, ik dacht: 'dit kan ik niet laten gaan.' Ik reed op de politiewagen af, volle snelheid, ik spring toch net iets te laat uit de auto, krijg wanted omdat de auto natuurlijk tegen de politie knalde en daardoor vloog de politie-auto op één van de benzinepompen, ontploft alles en wordt ik 50 meter in de lucht gekatapulteerd en landde ik hier. Toevallig net buiten de Wanted-cirkel en was ik niet meer achtervolgd door de politie en het belangrijkste van allemaal, ik heb het overleeft :7 .

Even een kleine opmerking het is Westdyke :7

Wat echt leuk is om in Middle Park rondjes te gaan rijden op het voetpad en dat iedereen over je auto te laten rollen :schater:

Geplaatst:
comment_1563470

Ook wel mooie momenten:

Ik zat in MP op een motor op topsnelheid rond het vliegveld te crossen. Ik wou toen van mijn motor afspringen voor een opstijgend vliegtuig, en die multiplayergast knalde met z'n hoofd tegen het vliegtuig en viel weer op grond, dood. 8)

Ik sloeg eens een man neer met een honkbalknuppel, komt er zo'n bijdehante vrouw langs met de gepaste opmerking: "Another day in Amerika" :7

Geplaatst:
comment_1563669

ik reed in een txi met zo'n raar driehoek ding erop

ik knalde tegen een paal op en dat ding knalde op een vrouw haar hoofd :schater:

ik hoorde ook een vrouw een keer zeggen ''nee nee alsjeblieft niet vechten''

>>> Door Hanneswasco: Berichten samengevoegd, gelieve in het vervolg je bericht te bewerken.<<<

Geplaatst:
comment_1564087

Een afbeelding zegt meer dan 10 woorden, maar ik heb er toch maar ff commentaar neergezet :).

dfe4ac527ca4186ddab073fdc5cd2f9086d9d8fe.png

Zou die gast door hebben dat hij zonder werkend beeldscherm zit te typen?

2a6565e127eee84446809a6396c52e11e2eb5499.png

Zou die zwerver door hebben dat ik z'n beeldscherm van die tafel geflikkerd heb?

Geplaatst:
comment_1564348

Dat kan, er zijn Nederlandse toeristen in IV(vrouwen).

Deze hoor je meestal pas praten als je gaat schieten of vechten.

En je kan ze vaak vinden bij monumenten of mooie plekken voor foto's te maken.

Zoals bij de Rotterdam Tower en het Blijheidsbeeld :Y

Bewerkt: door PrioXCoMBo

Geplaatst:
comment_1565037

Dat kan, er zijn Nederlandse toeristen in IV(vrouwen).

Deze hoor je meestal pas praten als je gaat schieten of vechten.

En je kan ze vaak vinden bij monumenten of mooie plekken voor foto's te maken.

Zoals bij de Rotterdam Tower en het Blijheidsbeeld :Y

serieus? ik denk van niet. nog nooit meegemaakt.. is er een filmpje van?

Geplaatst:
comment_1565287

ik had het verhaal uit gespeeld en ging wat rond rijden,

En toen zag ik een grot gebouw emt Get a life er op :schater:

zag er best welg rapig uit :engel:

maar ik weet nie meer waar da was, maar goe :bonk:

Gr. Kratod

Hier staat het gebouw >klik<

over z'n groot gebouw kan je niet heen kijken :7

Geplaatst:
comment_1567942

Ik blijf de opmerkingen leuk vinden.

This is the LCPD get out of your verhicle now!

Ik zat in een politiewagen en geen enkele auto is van mij!

Of dat ik in de taxi van Roman zit met die chagrijnige chauffeur en ik haast heb, dan knalt die chauffeur tegen iemand en zegt: Am i the only person who can fucking drive in this town?

Ben ik de enige die een beetje goed kan rijden in deze stad?

Bewerkt: door GTA freakje

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.