Jump to content
  • Reacties 956
  • Bezichtigingen 105.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Most Popular Posts

• deserteaglenick
    deserteaglenick

een van mij grappigste momenten TOT NU TOE dan he:P is toen ik over straat liep zei een vrouw O my god a plane! wat dus eigenlijk een belediging is voor NY (9/11) XD

Featured Replies

Geplaatst:
comment_970027

Ik was alles een beetje aan t kapot schieten op de snelweg, hele file veroorzaakt. Ik sla iedereen in mekaar met een honkbalknuppel. Opeens hoorde ik in het nederlands: "niet vechten" , "ga weg". Dat was een vrouw die dat zei. Wie heeft dat nog meer meegemaakt.

Ga naar www.libertycitypolice.com (ingame). Ga naar ondere, daar staat database. En daar vind je ALLE misdadigers in Liberty City en wat ze allemaal gedaan hebben. En ja, het is 100x uitgebreider dan L1 doen in een politie auto

Geplaatst:
comment_971361

Ik had mooi mijn politie auto op mijn parkeerplaats gezet, bij het savehouse in Bohan. Kom ik terug rijden, van de ammunation, zie ik dat een agent 2 mensen arresteerd. Die stappen dus in mijn politie-auto. Die agent stapt ook in, en rijdt weg!?

Geplaatst:
comment_971365
Ik had mooi mijn politie auto op mijn parkeerplaats gezet, bij het savehouse in Bohan. Kom ik terug rijden, van de ammunation, zie ik dat een agent 2 mensen arresteerd. Die stappen dus in mijn politie-auto. Die agent stapt ook in, en rijdt weg!?

Zoiets heb ik ook een keer gehad, ik was voor mijn huis een beetje mensen aan 't neerschieten gaat de politie achter me aan, rij ik weg met een auto die ik jatte pakt de politie ineens mijn comet die op mijn parkeerplek stond.

Die politie agent heeft t trouwens niet overleefd. :7

Geplaatst:
comment_971475

haha, allemaal leuek dingen,

wat ik het grappigste vond was ( zoals veel mensen )

toen roman opbelde dat hij politie voor de niks liet komen en toen op het einde zagen ze hem en toen maakte hij dat hij wegkwam :puh:

Geplaatst:
comment_971696
Ik was alles een beetje aan t kapot schieten op de snelweg, hele file veroorzaakt. Ik sla iedereen in mekaar met een honkbalknuppel. Opeens hoorde ik in het nederlands: "niet vechten" , "ga weg". Dat was een vrouw die dat zei. Wie heeft dat nog meer meegemaakt.

Ga naar www.libertycitypolice.com (ingame). Ga naar ondere, daar staat database. En daar vind je ALLE misdadigers in Liberty City en wat ze allemaal gedaan hebben. En ja, het is 100x uitgebreider dan L1 doen in een politie auto

Ik heb dat ook al gehad dat iemand in het Nederlands aan het praten was.

Geplaatst:
comment_971766

Ik heb dat ook al gehad dat iemand in het Nederlands aan het praten was.

haha dat had ik net ook :puh:

ze zij ga weg omdat ik haar duwde :puh:

Geplaatst:
comment_971771

of je moet op www.littlelacysurprisepageant.com ingame nutuurlijk

Geplaatst:
comment_972202

ik had een keer ik ree in een turismo vol gas door bochten enzo en opeens knalde ik tegen een rantje van een stoep een maakte ik 26 saltoos en stuiterde ik zo bij perseus naar binnen en toen zei die manager

''you looking good today'' :dans:

Geplaatst:
comment_972231

Ik rij in zo'n vrachtwagen vol met bommen en net tooen het normaal zou ontploffen sprong ik eruit, vlieg ik weg door de ontploffing door een ruit van een of andere winkel en ik vloog langs de tafels

Geplaatst:
comment_972416

Dat ik op een dak een ventje neerschoot, maar die net op de rand bleef hangen.

Ik jat een wagen en stap in terwijl dat op het moment dat ik de deur dichtdoe en wil aanrijden datzelfde ventje dat ik neerschoot ineens op de moterkap pleurt! :schater:

Dat was wel even schrikken kon ik je zeggen. :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.