Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_962147 Pipo clan Welkom bij de pipo clan, deze clan is voor iedereen, jong of oud, goed of niet goed? Het maakt niet uit!Wij zijn een open gang, en spelen voor het plezier! Natuurlijk strijden we ook wel tegen anderen. We proberen natuurlijk zo goed mogelijk te worden, soms kunnen we gaan trainen en andere activiteiten doen!Ik wens jullie veel plezier, mochten er nog vragen zijn? PB ze naar mij, of post het hier.Er gelden wel een aantal regels:Je speelt voor je plezierJe zoekt geen ruzieJe hebt een PSNJe hebt een GTAGames.nl accountLeden:Visser23 (Pipovisser): Leader Doever (Doever): Co-Leader The_Black_Cat (Mafiaface): Pipo Member Ardtieboy (ArDjEuH): Pipo Member Graige (evil_graigje): Pipo Member Ginobb (Ghettokid/BoeveG): Pipo Member Stace_ (Stace_): Pipo Member |pipo|Sjappie (onbekend): Pipo Member Elchillum (elchillum): Pipo Member THE_HYBRID (hybrid-leader): Pipo Member Distefano (discobarleuven): Pipo Member Heroix (SixStarStunna): Pipo Member Henrix (henrixz): Pipo Member Kzaf (Kzaf): Pipo Member Rangen:PipomemberSuper PipoUltra PwnerMega KillerIk wens jullie veel plezier, mochten er nog vragen zijn? PB ze naar mij, of post het hier.Je kan je aanmelden in dit topic. Veel succes & plezier! Bewerkt: 18 mei 200817 jaren door Visser23
Geplaatst: 11 mei 200817 jaren comment_982327 yoyo! kwilder ook wel bij! heb nog nooit online gespeeld dus weet ni hoe daddet moet maja ... wil het wel leren natuurlijk ... kzit ondertusse in mn game aan 55 per cent ... heb er wel vrij veel uren ingestoken nadat ik me het combopack van gta heb gekocht ... uh ja mijn naam is ook elchillum op de ps3 account of whotever it's called ... dees topic komt dus op het juiste moment, de clan is new, im new ... en tzier ernaar uit dat het niet TE serieus is en dat het doel is gewoon wa samen fun maken ... buiten het feit dat we wel lekker kunnen knallen ... alle bon ... ik hoor het wel zeker cheers!
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982596 Ok, welkom Jericho! Veel plezier in de gang! Bedankt. Ik zal jou zometeen toevoegen op het PSN. Bewerkt: 12 mei 200817 jaren door Jericho
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren Auteur comment_982661 yoyo! kwilder ook wel bij! heb nog nooit online gespeeld dus weet ni hoe daddet moet maja ... wil het wel leren natuurlijk ... kzit ondertusse in mn game aan 55 per cent ... heb er wel vrij veel uren ingestoken nadat ik me het combopack van gta heb gekocht ...uh ja mijn naam is ook elchillum op de ps3 account of whotever it's called ... dees topic komt dus op het juiste moment, de clan is new, im new ... en tzier ernaar uit dat het niet TE serieus is en dat het doel is gewoon wa samen fun maken ... buiten het feit dat we wel lekker kunnen knallen ... alle bon ... ik hoor het wel zeker cheers! Hmm, je mag van mijn part wel een beetje beter ABN praten, ik hoop ook dat je dat zal gaan doen. Maar je bent Aangenomen!
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_982715 Komt er ook nog een site? Ik heb je trouwens op het PSN toegevoegd, pipovisser.
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren Auteur comment_983259 Komt er ook nog een site? Ik heb je trouwens op het PSN toegevoegd, pipovisser. Kun je a.u.b. praten in het Clan Talk Topic? Als je hem niet kan vinden, dan moet je je PB van mij maar eens kijken, daar staat de link in
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983767 Komt er ook nog een site? Ik heb je trouwens op het PSN toegevoegd, pipovisser. Kun je a.u.b. praten in het Clan Talk Topic? Als je hem niet kan vinden, dan moet je je PB van mij maar eens kijken, daar staat de link in hey ik wil er bij psn:hybrid-leader
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren Auteur comment_984173 Welkom bij de clan. Veel plezier, gang talk topic staat er ook, daar moet je vanaf nu posten
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren comment_984877 SixStarStunna reporting for duty. Wil ook wel in deze clan, eens kijken hoe GTA loopt in clan veband. Dit weekend ga ik zeker online komen.
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren Auteur comment_984903 Ok! Welkom in de clan, posten kan je in het clan talk topic. Daar mag je gewoon praten met de andere leden. En natuurlijk activiteiten organiseren.
Geplaatst: 14 mei 200817 jaren Auteur comment_985942 Welkom Henrixz! Veel plezier in de clan, je ontvangt z.s.m. een PB
Geplaatst: 18 mei 200817 jaren comment_990894 Hee iedereen Voeg me maar toe PSN: Kzaf Let The Good Times Roll
Geplaatst: 23 mei 200817 jaren comment_995755 ik wil joinen!!! ik heet: doglaboy voeg me toe!!!!!!!!!!
Geplaatst: 23 mei 200817 jaren Auteur comment_995899 Welkom Leroy. Praten kan je in het Clan Talk forum. Vragen? PM me.
Pipo clan
Welkom bij de pipo clan, deze clan is voor iedereen, jong of oud, goed of niet goed? Het maakt niet uit!
Wij zijn een open gang, en spelen voor het plezier! Natuurlijk strijden we ook wel tegen anderen.
We proberen natuurlijk zo goed mogelijk te worden, soms kunnen we gaan trainen en andere activiteiten doen!
Ik wens jullie veel plezier, mochten er nog vragen zijn? PB ze naar mij, of post het hier.
Er gelden wel een aantal regels:
Je speelt voor je plezier
Je zoekt geen ruzie
Je hebt een PSN
Je hebt een GTAGames.nl account
Leden:
Rangen:
Pipomember
Super Pipo
Ultra Pwner
Mega Killer
Ik wens jullie veel plezier, mochten er nog vragen zijn? PB ze naar mij, of post het hier.
Je kan je aanmelden in dit topic.
Veel succes & plezier!
Bewerkt: door Visser23