Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_962246 halloooow mede GTA-ers als ik van land naar land wil (over het water) dan komt er op me scherm te staan 'Welcome To Vice City Stories' hebben anderen dat ook op de PSP of is er iets mis met m'n cd want het is nogal irritant als je een missie doet! Alvast Bedankt Farid
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_962270 naar mijn weten hoort dat zo, zo laadt hij het volgende eiland.
Geplaatst: 29 april 200817 jaren Auteur comment_962283 naar mijn weten hoort dat zo, zo laadt hij het volgende eiland. oke, deze kan opslot
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_962311 was trouwens bij VC ook. Als je die hebt/had gespeelt denk dat je het dan wel wist. maja hoort idd.
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_964083 Iedere keer als je bij een eiland dichter in de buurt komt,moet het laden. Anders kan je PSP het niet aan.Zelfs op de PS2 gebeurt dat altijd,maar wel minder lang. Doei
Geplaatst: 30 april 200817 jaren comment_964578 Ja, zoals gezegd is dat omdat de PSP het niet aankan. In Vice City kon je met het jetpack zorgen dat hij niet laadde. Daardoor kon je Vice City in zijn beta versie zien. grtz ~Victorious~
halloooow mede GTA-ers
als ik van land naar land wil (over het water) dan komt er op me scherm te staan 'Welcome To Vice City Stories'
hebben anderen dat ook op de PSP of is er iets mis met m'n cd
want het is nogal irritant als je een missie doet!
Alvast Bedankt
Farid