Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_962281 Hallo Op WikiGTA heb ik gezien dat er een ei met Happy Easter erop is te vinden in het VCN Gebouw.. Maar ik kan de goede ingang niet vinden.. Ik kan maar een ingang vinden,en die gaat naar het Helipad.. Of is er maar één ingang?? Bossinkje
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_962300 Ik moet je eerlijk bekennen dat ik die EE nooit in het echt heb gezien maar als ik de beschrijving nog eens lees moet je vanaf het helipad door een muur springen. Dus niet via een ingang maar dwars door de wand heen dus....althans: zo staat het er
Geplaatst: 29 april 200817 jaren Auteur comment_962308 Oh,bedankt.. Heb niet goed gelezen dus.. Nu de vraag nog: Welke muur?
Geplaatst: 29 april 200817 jaren comment_962310 Klik hier voor een filmpje over de "Easter-egg" genaamd "Easter-egg"
Geplaatst: 2 mei 200817 jaren comment_969159 Ik moet je eerlijk bekennen dat ik die EE nooit in het echt heb gezien maar als ik de beschrijving nog eens lees moet je vanaf het helipad door een muur springen. Dus niet via een ingang maar dwars door de wand heen dus....althans: zo staat het er Heb JIJ dat nog nooit gedaan? Had ik echt niet gedacht, ik dacht dat je als Global Moderator toch wel zulk soort dingen ervaren moest hebben. Niet dat je positie nu ineens ervoor zorgt dat je meer weet, maar ik had van jou toch wel verwacht dat je van GTA-VC een beetje de geheimen wel kende en zelf gezien had. Maargoed, toch leuk om te lezen.
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren Auteur comment_983029 Ik moet je eerlijk bekennen dat ik die EE nooit in het echt heb gezien maar als ik de beschrijving nog eens lees moet je vanaf het helipad door een muur springen. Dus niet via een ingang maar dwars door de wand heen dus....althans: zo staat het er Heb JIJ dat nog nooit gedaan? Had ik echt niet gedacht, ik dacht dat je als Global Moderator toch wel zulk soort dingen ervaren moest hebben. Niet dat je positie nu ineens ervoor zorgt dat je meer weet, maar ik had van jou toch wel verwacht dat je van GTA-VC een beetje de geheimen wel kende en zelf gezien had. Maargoed, toch leuk om te lezen. Hij hoeft ht toch niet perse te hebben gedaan..? Waarom zou dat moeten vraag ik me af..
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren comment_983180 Ik moet je eerlijk bekennen dat ik die EE nooit in het echt heb gezien maar als ik de beschrijving nog eens lees moet je vanaf het helipad door een muur springen. Dus niet via een ingang maar dwars door de wand heen dus....althans: zo staat het er Heb JIJ dat nog nooit gedaan? Had ik echt niet gedacht, ik dacht dat je als Global Moderator toch wel zulk soort dingen ervaren moest hebben. Niet dat je positie nu ineens ervoor zorgt dat je meer weet, maar ik had van jou toch wel verwacht dat je van GTA-VC een beetje de geheimen wel kende en zelf gezien had. Maargoed, toch leuk om te lezen. Hij hoeft ht toch niet perse te hebben gedaan..? Waarom zou dat moeten vraag ik me af.. Precies, niet iedereen loopt in zijn vrije tijd in spelletjes door gesloten ramen (of muren) te springen Bewerkt: 12 mei 200817 jaren door Murk
Geplaatst: 12 mei 200817 jaren Auteur comment_983192 Ik moet je eerlijk bekennen dat ik die EE nooit in het echt heb gezien maar als ik de beschrijving nog eens lees moet je vanaf het helipad door een muur springen. Dus niet via een ingang maar dwars door de wand heen dus....althans: zo staat het er Heb JIJ dat nog nooit gedaan? Had ik echt niet gedacht, ik dacht dat je als Global Moderator toch wel zulk soort dingen ervaren moest hebben. Niet dat je positie nu ineens ervoor zorgt dat je meer weet, maar ik had van jou toch wel verwacht dat je van GTA-VC een beetje de geheimen wel kende en zelf gezien had. Maargoed, toch leuk om te lezen. Hij hoeft ht toch niet perse te hebben gedaan..? Waarom zou dat moeten vraag ik me af.. Precies, niet iedereen loopt in zijn vrije tijd in spelletjes door gesloten ramen (of muren) te springen Jah,dat bedoel ik.. Een Global Mod. hoeft niet elke EE te hebben gezien lijkt me..
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren comment_983924 Ik moet je eerlijk bekennen dat ik die EE nooit in het echt heb gezien maar als ik de beschrijving nog eens lees moet je vanaf het helipad door een muur springen. Dus niet via een ingang maar dwars door de wand heen dus....althans: zo staat het er Heb JIJ dat nog nooit gedaan? Had ik echt niet gedacht, ik dacht dat je als Global Moderator toch wel zulk soort dingen ervaren moest hebben. Niet dat je positie nu ineens ervoor zorgt dat je meer weet, maar ik had van jou toch wel verwacht dat je van GTA-VC een beetje de geheimen wel kende en zelf gezien had. Maargoed, toch leuk om te lezen. Hij hoeft ht toch niet perse te hebben gedaan..? Waarom zou dat moeten vraag ik me af.. Precies, niet iedereen loopt in zijn vrije tijd in spelletjes door gesloten ramen (of muren) te springen Beta testers moeten dat wel doen. Door alle muren springen. Alle wapens gebruiken. Iedere auto besturen...
Geplaatst: 13 mei 200817 jaren Auteur comment_984272 Ik moet je eerlijk bekennen dat ik die EE nooit in het echt heb gezien maar als ik de beschrijving nog eens lees moet je vanaf het helipad door een muur springen. Dus niet via een ingang maar dwars door de wand heen dus....althans: zo staat het er Heb JIJ dat nog nooit gedaan? Had ik echt niet gedacht, ik dacht dat je als Global Moderator toch wel zulk soort dingen ervaren moest hebben. Niet dat je positie nu ineens ervoor zorgt dat je meer weet, maar ik had van jou toch wel verwacht dat je van GTA-VC een beetje de geheimen wel kende en zelf gezien had. Maargoed, toch leuk om te lezen. Hij hoeft ht toch niet perse te hebben gedaan..? Waarom zou dat moeten vraag ik me af.. Precies, niet iedereen loopt in zijn vrije tijd in spelletjes door gesloten ramen (of muren) te springen Beta testers moeten dat wel doen. Door alle muren springen. Alle wapens gebruiken. Iedere auto besturen... Ja,en als GTA-Sheep dat niet is..
Hallo
Op WikiGTA heb ik gezien dat er een ei met Happy Easter erop is te vinden in het VCN Gebouw..
Maar ik kan de goede ingang niet vinden..
Ik kan maar een ingang vinden,en die gaat naar het Helipad..
Of is er maar één ingang??
Bossinkje