xgaming Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Jullie kennen hem vast wel, de beroemde advocaat Jack Thompson, wil dat winkels die het spel verkopen, Microsoft, Sony en de uitgever door de overheid worden aangepakt. Gisteren, een dag voor de release, schreef hij al een brief naar de openbaar aanklager in Florida. Als je het hele artikel wilt lezen, Klik. Die kerel moet echt is ophouden met zijn nutteloze (in mijn ogen dan) opmerkingen. Die man heeft gewoon geen leven. Denken jullie dat er weer zo'n seks rel komt net zoiets als de Hot Coffee mod[/font]? Ik zelf denk van niet omdat je niet echt wat ziet (gezien op video's). Reageren
Carl-J Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 ze moeten die Jack Thompson eens lekker opsluiten in een gesticht bij zn soort genoten ontopic: ik denk niet dat er een sexrel als je namelijk die filmjes bekijkt valt het allemaal wel mee Reageren
rendual Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 €10 voor wie hem doodschiet Reageren
joeyjoey Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 €10 voor wie hem doodschiet Ik denk dat sommige het wel gratis willen doen Maar die man komt gewoon aandacht tekort en wil darom allemaal in het nieuws komen.. Reageren
rendual Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 €10 voor wie hem doodschiet Ik denk dat sommige het wel gratis willen doen Maar die man komt gewoon aandacht tekort en wil darom allemaal in het nieuws komen.. hmmm... ok dan degene die het doet moet €10 betalen Reageren
BigM Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 Die gast Kapt ook nooit eens.. Reageren
BcashGetMoney Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 (bewerkt) Idd gaat nergens over dus het is minder erg dat je mensen kan neerknallen dan dat je char plezier hebt mej een prostituee Bewerkt: 29 april 2008 door BcashGetMoney Reageren
bobsie132 Geplaatst: 29 april 2008 Rapport Geplaatst: 29 april 2008 neerschieten die gozer net zoals die missie in GTA 4 dat je die advocaat moet neerschieten. da is het enige wat hij verdient :duh: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.