Het is weer zover.Rockstar Games heeft weer een nieuwe game uitgebracht.GTA IV (GTA 4 ook wel genoemt) .Nou heb ik wat vragen over die game.Kan iemand mij een telefoonboek in een berichtje hier maken? met namen en nummers..Bijv: bel 911 om de hulpdienst te bellen..En welke functies zitten precies in de mobiel? en wat kun je er allemaal mee???..En van iemand hier op GTAForum (de chat) zegt dat deze game op de PC pas in oktober uitkomt maar heeft iemand uitgebreide infomatie?.
Maar kan iemand me nou helpen met een telefoonboek voor GTA IV..Of voor moderators van GTA Games.Maak een 100% savegame als het pc spelletje uitkomt.En daar zetten jullie een telefoonboek bij of maak er een voor de PS3 & X-Box
Hallo iedereen,
Het is weer zover.Rockstar Games heeft weer een nieuwe game uitgebracht.GTA IV (GTA 4 ook wel genoemt)
.Nou heb ik wat vragen over die game.Kan iemand mij een telefoonboek in een berichtje hier maken? met namen en nummers..Bijv: bel 911 om de hulpdienst te bellen..En welke functies zitten precies in de mobiel? en wat kun je er allemaal mee???..En van iemand hier op GTAForum (de chat) zegt dat deze game op de PC pas in oktober uitkomt maar heeft iemand uitgebreide infomatie?.
Groetjes
Brian
Bezoek deze walkroutch van GTA Games
Maar kan iemand me nou helpen met een telefoonboek voor GTA IV..Of voor moderators van GTA Games.Maak een 100% savegame als het pc spelletje uitkomt.En daar zetten jullie een telefoonboek bij of maak er een voor de PS3 & X-Box
Bewerkt: door L156