Jump to content
Geplaatst:
comment_95089

IGN heeft vandaag, in een interview met Nathan Rose van Midway, de eerste informatie weten los te peuteren van Fear & Respect, een nieuwe gangstergame geschreven door John Singleton en met niemand minder dan Snoop Dogg, als 'Goldie', in de hoofdrol. Het spel wordt ontwikkeld door Edge of Reality en zal eind dit jaar op de markt komen.

Fear & Respect is geen rasechte GTA clone, maar zal het leven van een gangster op realistische wijze in gameformaat gieten. Je kunt dus niet zo even elke auto stelen of midden op straat het vuur openen. Het spel kent ook geen duidelijke open structuur zoals GTA, maar is lineair in verloop en focust zich op de drama van het leven van een gangster.

Zowel Snoop Dogg als John Singleton zijn beiden erg betrokken bij het maken van het spel. Singleton was eerder verantwoordelijk voor de regie en het script van gangsterfilm Boyz n the Hood uit 1991, en regisseerde later onder andere Shaft en 2 Fast 2 Furious. Snoop Dogg zal voor het spel twee originele nummers schrijven en ook een aantal bekende Snoop Dogg hits zijn van de partij. Lees het hele interview en bekijk de eerste trailer van het spel, hier.

fear-respect-20050211052222933.jpg

Een soort gelijke GTA

Het filmpje is te zien op IGN

Dan daar fear &respect invullen

fear-respect-20050211052226917.jpg

Bewerkt: door BeatboxGamer

• Reacties 38
  • Bezichtigingen 3.7k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_97446

Ik vind dat er al veel spellen zijn die meestal in Miammi en LA afspelen.

Je hebt games waar je een beetje alles kan doen zoals

MAFIA en 2

True Crime :streets of LA

Alle GTA Games

Driv3r , driver 2 en driver

The godfather (komt nog)

en deze.

maar elk één is speciaal.

In true crime ben je een agent

in GTA een gangster

In Driver een agent en een misdadiger

in Mafia een mafia baas

En in the Godfather ook.

Ik denk dat je in deze gewoon een gangster word die veel geld heeft.

En ik denk niet dat het zo uitgebreid zal zijn zoals SA want in SA heb je 3 steden

en hier heb je maar 1.

Maar ik moet zeggen dat Las Santos (Los Angeles) in SA en Los Angeles in True crime

toch anders zijn.

in True Crime is het namelijk veel groter dan in SA, je bent soms wel een half uur mee bezig om van Beverlly HIlls naar HollyWood te gaan.

Dus ik denk dat deze game een BOMB word.

en misschien wel Beter DAn San Andreas

Bewerkt: door tigran

Geplaatst:
comment_97478
Ik vind dat er al veel spellen zijn die meestal in Miammi en LA afspelen.

Je hebt games waar je een beetje alles kan doen zoals

MAFIA en 2

True Crime :streets of LA

Alle GTA Games

Driv3r , driver 2 en driver

The godfather (komt nog)

en deze.

maar elk één is speciaal.

In true crime ben je een agent

in GTA een gangster

In Driver een agent en een misdadiger

in Mafia een mafia baas

En in the Godfather ook.

Ik denk dat je in deze gewoon een gangster word die veel geld heeft.

En ik denk niet dat het zo uitgebreid zal zijn zoals SA want in SA heb je 3 steden

en hier heb je maar 1.

Maar ik moet zeggen dat Las Santos (Los Angeles) in SA en Los Angeles in True crime

toch anders zijn.

in True Crime is het namelijk veel groter dan in SA, je bent soms wel een half uur mee bezig om van Beverlly HIlls naar HollyWood te gaan.

Dus ik denk dat deze game een BOMB word.

en misschien wel Beter DAn San Andreas

fout in Maffia ben je een Maffiose(Klusjesopknapper) en in The Godfather ook.

• 4 weken later...
Geplaatst:
comment_111285

De details in het spel zijn ook veel verder doorgewerkt. Op de auto zie je nog de kogelgaten zitten, bij zo'n kerel zit z'n hoofdband scheef, nu maar hopen dat ze zo verder gaan en dat het écht een 2005 klapper wordt. Wie is eigenlijk de hoofdpersoon in dat spel? (uit het filmpje kun je het moeilijk opmaken namelijk)

• 3 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.