Jump to content
Geplaatst:
comment_963034

Hoi ik heb dit topic even aangemaakt zodat je kan melden welke functie's je allemaal spelenderwijs hebt ondekt.

Ikzelf ben erachter gekomen dat de pay&spray wel is te gebruiken tegen politie. mits je uit het zicht bent.

Je kan stenen gooien.

Bewerkt: door IV trailer

• Reacties 323
  • Bezichtigingen 36.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Featured Replies

Geplaatst:
comment_963146
Hoi ik heb dit topic even aangemaakt zodat je kan melden welke functie's je allemaal spelenderwijs hebt ondekt.

Ikzelf ben erachter gekomen dat de pay&spray wel is te gebruiken tegen politie. mits je uit het zicht bent.

Je kan stenen gooien.

hoe kan je stenen gooien?

Geplaatst:
comment_963159
Als je naar 69th restaurant gaat zie je daar flesjes ketchup enzo staan je kan ze oppaken endan tegen iemand smijten

Pzz

whaha :schater:

lijkt me wel grappig om te zien :D

Geplaatst:
comment_963329

Je kan stenen gooien.

hoe kan je stenen gooien?

Op de Xbox 360 LB , links vooraan, mischien werkt dit ook met de PS3

Geplaatst:
comment_963564

je kunt iemand met een zwaai vuist uitschakelen, dus linkse hoek, rechtse hoek en dan maakt hij een mooie draai en slaat met de bovenkant van zijn vuist, weet niet hoe ik het deed maar was wel vet :tu:

Geplaatst:
comment_963755

(PS3) Als je op/in een voertuig zit kun je gaan spinnen. Dit doe je met X en R2 ingedrukt te houden. Hierdoor worden de banden warm, zelfs zo warm dat de banden eraf vliegen. Nu rijd je alleen nog maar op de velg..

Hier nog een filmpje daarvan:

In het begin van dit filmpje zie je dat gebeuren ;)

Misschien oud nieuws, maar wel een ontdekte functie ;)

Swiggers :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.