Jump to content
Geplaatst:
comment_963034

Hoi ik heb dit topic even aangemaakt zodat je kan melden welke functie's je allemaal spelenderwijs hebt ondekt.

Ikzelf ben erachter gekomen dat de pay&spray wel is te gebruiken tegen politie. mits je uit het zicht bent.

Je kan stenen gooien.

Bewerkt: door IV trailer

• Reacties 323
  • Bezichtigingen 36.1k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Posted Images

Featured Replies

Geplaatst:
comment_984603

Wat er ook nog grappig is aan die politiesirenes is dat als er een paar lichtjes kapot zijn van je sirene dat het geluid ervan helemaal vervormt doordat het kapot is. Je krijgt echt heel grappige geluidjes te horen.

Geplaatst:
comment_984619

Ik had een helicopter gestolen en had 4 sterren politie.

Ik ging door de stad laag vliegen bij de wolkenkrabbers en al die reclameborden.

Wat me opviel was dat bij elk stoplicht 4 taxis naast elkaar stonden bij ELK stoplicht.

Toen ik geen sterren meer had ging ik nog een keer daarheen vliegen en zag ik verschillende auto's naast elkaar bij de stoplichten.

Geplaatst:
comment_984736
Ik weet niet of dit al bekent is maar zegt het tog ^_^

Als je je sirene aan doet in politie auto(weet niet zeker of ook werkt bij ambu en brandweer) en je drukt R3 (PS3)

in en je houd hem ingedrukt krijg je een andere sirene 2 verschillende om precies te zijn

laat je los is gewone weer

weet niet of dit ook bij X-BOX is

Dat is voor zover ik het weet ook bij VC en SA..

Geplaatst:
comment_986042
heeft iemand hier al ontdekt hoe je een meisie mee in je auto kan nemen en waar staan die ?

Je bedoeld zeker een hoer? Die kan kan je vooral s'nachts veel in Bohan vinden.

PS: Je ziet het wel aan hun uiterlijk. :D

Geplaatst:
comment_987939
heeft iemand hier al ontdekt hoe je een meisie mee in je auto kan nemen en waar staan die ?

Je bedoeld zeker een hoer? Die kan kan je vooral s'nachts veel in Bohan vinden.

PS: Je ziet het wel aan hun uiterlijk. :D

daarna gewoon ff toeterre dach ik...

Geplaatst:
comment_988136
en je kan met pool ballen gooien naar de barman :schater::schater:

Dan gooi ik het liever naar zo'n dikke vette agent. Dan komen ze op je afwaggelen met die blubberbuik. Rennen kunnen ze niet! :schater:

EDIT: Typo... :cab::cry::bonk:

Bewerkt: door Iscariah

Geplaatst:
comment_988675

Ik heb even een vraagje weet niet of het in de topic al vertelt is maar kun je in gta IV ook auto's tunen net zoals in gta san andreas en zo ja wat kan je veranderen aan je auto?

Geplaatst:
comment_988740
Ik heb even een vraagje weet niet of het in de topic al vertelt is maar kun je in gta IV ook auto's tunen net zoals in gta san andreas en zo ja wat kan je veranderen aan je auto?

Nee, de enige manier hoe je een vette auto kan krijgen is er door 1 te jatten.

misschien is het ook wel mogenlijk als je een auto voor Brucie moet jatten, om deze op je parkeerplaats te zetten en het dan te saven, dit weet ik ecther niet zeker.[/font]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.