Jump to content
Bekijk in de app

Een betere weg om onze GTA community te volgen. Leer meer.

GTAGames.nl - De Nederlandse Grand Theft Auto Community!

Een volledig scherm app op het beginscherm inclusief notificaties, badges en meer.

Om deze app op je iPhone en iPad te installeren
  1. Druk op het icoon in Safari
  2. Scroll in het menu en druk op Zet op beginscherm.
  3. Druk op Voeg toe rechts bovenaan.
Om deze app op je Android toe te voegen
  1. Druk op het 3-punten menu (⋮) rechts bovenaan in de browser.
  2. Druk op Toevoegen aan beginscherm of Installeer app.
  3. Druk op Toevoegen om te bevestigen.
Geplaatst:
comment_963034

Hoi ik heb dit topic even aangemaakt zodat je kan melden welke functie's je allemaal spelenderwijs hebt ondekt.

Ikzelf ben erachter gekomen dat de pay&spray wel is te gebruiken tegen politie. mits je uit het zicht bent.

Je kan stenen gooien.

Bewerkt: door IV trailer

• Reacties 323
  • Bezichtigingen 36.2k
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Populairste bijdragers

Populaire afbeeldingen

Featured Replies

Geplaatst:
comment_1114402
Als je naar 69th restaurant gaat zie je daar flesjes ketchup enzo staan je kan ze oppaken endan tegen iemand smijten

Pzz

Ik ging naar de sexshop in Bohan en gooide dildo's op de man achter de kassa.

Ik had hem doodgemaakt met dildo-headshots. :schater:

Geplaatst:
comment_1114956
Als je naar 69th restaurant gaat zie je daar flesjes ketchup enzo staan je kan ze oppaken endan tegen iemand smijten

Pzz

Whehehehe zo ken ik ook nog wat : Een hoertje geneukt hebben en je wilt haar geld ? Maak haar gewoon dood en je krijgt je geld terug .

Geplaatst:
comment_1115273

Pzz

Whehehehe zo ken ik ook nog wat : Een hoertje geneukt hebben en je wilt haar geld ? Maak haar gewoon dood en je krijgt je geld terug .

Haha, dat ga ik een keer doen!

Kill the hookers!

Geplaatst:
comment_1115338
Wie weet hoe je een zwerver geld geeft?

want ik heb toch te veel geld om het op te krijgen deel ik het wel met de armen :7

Volgens mij is dat met de knop 'L1'. Je gaat naar een zwervertje toe, bijvoorbeeld bij een metrostation. En soms vraagt hij dus om een kleine bijdrage maar soms ook niet. Je kan ook gewoon naar iemand gaan die muziek aan het maken is en zo verlies je ook geld. Ookal is het niet zoveel, anyway ze komen dus meestal naar je toe en vragen om geld en dan staat er bovenin het beeld welke knop je moet gebruiken. Uit mijn hoofd is dat L1 maar heb het lang niet meer gedaan. ^_^

Geplaatst:
comment_1116929

hey ik zat laast te spelen en toen was ik die zenders even helemaal beu, toen drukte ik op de linker pijltjes toets bij de ps3 en toen ging de radio ook uit, maar op wiki gta stond dat je links en rechts te gelijk moest indrukken.

misschien is het een ontdekte functie, het is wel handiger als je politie achter je aan hebt ofzo en je wilt je radio uitzetten. dan hoef je niet steeds met 2 handen op de knopjes te drukken.

groetjes guusje :):zz:

Geplaatst:
comment_1117460
hey ik zat laast te spelen en toen was ik die zenders even helemaal beu, toen drukte ik op de linker pijltjes toets bij de ps3 en toen ging de radio ook uit, maar op wiki gta stond dat je links en rechts te gelijk moest indrukken.

misschien is het een ontdekte functie, het is wel handiger als je politie achter je aan hebt ofzo en je wilt je radio uitzetten. dan hoef je niet steeds met 2 handen op de knopjes te drukken.

Volgens mij bedoelen ze dat je of pijltje naar links ingedrukt moet houden of pijltje naar rechts

Geplaatst:
comment_1117552

Handig, zal het straks gelijk gebruiken ^_^
Geplaatst:
comment_1118954
als je meerdere keren voor en tegen een politieman loopt krijg je hem op een moment achter je aan :puh:

Je kan mensen op die manier ook dood lopen :schater: !! Probeer maar is!

Als je in een auto zit en je wilt weten wie dit lied zingt kun je 948 555 0100 bellen. Als je heb opgehangen krijg je een bericht met de info

Je belt dan ''Zit!''. Je krijgt dan niet alleen te weten wie het lied zingt, je krijgt ook te weten hoe het heet, of het een remix is of niet. En als je naar www.socialclub.rockstargames.com gaat en je maakt een account dat je linkt aan je gamertag/PSN ID, dan kan je op die site de nummer terug luisteren die je in het spel wou weten.

Bewerkt: door lexus123

• 1 maand later...
Geplaatst:
comment_1154816

je kan ook met fotocamera's gooien

in alquion ofzoiets bij een kerk waar bovenop een duif zit

die je moet afmake zit voor de kerk

een ventje met een camera en loop die

hij laat de camera vallen

pak die en...

....GOOI EROP LOS!!!!!

Geplaatst:
comment_1154868

Je kan lopen

Je kan rijden in autos en zelfs op MOTORS :Y

Je kan springen met X (xbox) en Vierkantje (Ps3)

Je kan kleren kopen

Je kan safen. Safen is een ander woord voor opslaan. Als je hem safed en je zet hem uit en gaat de volgende keer

verder waar je was gebleven. Is wel fijn want bij Vice City moest ik steeds overnieuw beginnen :duh:

Je kan zwemmen

Je kan auto's stelen

Weer een hele nieuwe ontwikkeling dus van rockstar

Geplaatst:
comment_1156646
Je kan lopen

Je kan rijden in autos en zelfs op MOTORS :Y

Je kan springen met X (xbox) en Vierkantje (Ps3)

Je kan kleren kopen

Je kan safen. Safen is een ander woord voor opslaan. Als je hem safed en je zet hem uit en gaat de volgende keer

verder waar je was gebleven. Is wel fijn want bij Vice City moest ik steeds overnieuw beginnen :duh:

Je kan zwemmen

Je kan auto's stelen

Weer een hele nieuwe ontwikkeling dus van rockstar

Urgh.

Niet grappig.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

Configureer push berichten

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.