Jump to content

Featured Replies

Geplaatst:
comment_963374

Ik heb het nog gewoon op de instelling staan met R2 gassen.

Maar ik denk dat ik het toch maar eens op classic ga zetten zoals jullie al zeggen.

Is toch fijner..

Geplaatst:
comment_963382

Wat ik trouwens wel echt super vet gemaakt vind, is die SIXAXIS functie, dat je je controller moet kantelen om te sturen enzo. Het is pittig, maar wel lachten voor een keer :D

Geplaatst:
comment_963386

Kheb hem op de 'nieuwe' instelling staan, R2 gassen en L2 remmen dus. Je kan dan makkelijker 'half'gas geven wat handig is om toch met een beetje snelheid door bochten heen te gaan. Daarnaast zijn Motorstorm en Gran Turismo ook gewoon met R2 gas, dus dat ben ik wel gewend :)

Geplaatst:
comment_963401
Kheb hem op de 'nieuwe' instelling staan, R2 gassen en L2 remmen dus. Je kan dan makkelijker 'half'gas geven wat handig is om toch met een beetje snelheid door bochten heen te gaan.

Zelfde hier :tu:

Geplaatst:
comment_963661

ik doe de nieuwe besturing. je weet maar nooit of dit de standaard wordt en verandering is opzich wel goed. wel zet ik sommige six-axis functies uit, dit vind ik namelijk irritant soms.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.