ik heb sinds vandaag Virtua Tennis World Tour gekocht voor mijn psp, harstikke toffe game, alleen ik snap iets niet helemaal. Bij de mode: world Tour, je hebt dan zo'n wereld bol met allerlei verschillende trainingen, die heb ik dus nu al heel vaak gedaan maar niet allemaal geslaagd (sommige zijn best lastig...) maar of je daarmee wint of verliest er komt wel altijd wat punten voor je vaardigheden bij, zit nu rond lvl 3/4 ongeveer. Maar er komt ook vaak een stadium op die wereld bol waar je dus kan spelen om geld te verdienen maar dan staat er altijd als ik er op klik: '' Your ranking isn't high enough to enter the tournament'' . Naast dat zelfde staduim staat er dan bijv. pijltje omhoog 130 en mijn Rank rechts boven staat altijd op 300... Heel vreemd want het stijgt of daalt helemaal niet... Kan iemand mij hiermee helpen?
Hallo,
ik heb sinds vandaag Virtua Tennis World Tour gekocht voor mijn psp, harstikke toffe game, alleen ik snap iets niet helemaal. Bij de mode: world Tour, je hebt dan zo'n wereld bol met allerlei verschillende trainingen, die heb ik dus nu al heel vaak gedaan maar niet allemaal geslaagd (sommige zijn best lastig...) maar of je daarmee wint of verliest er komt wel altijd wat punten voor je vaardigheden bij, zit nu rond lvl 3/4 ongeveer. Maar er komt ook vaak een stadium op die wereld bol waar je dus kan spelen om geld te verdienen maar dan staat er altijd als ik er op klik: '' Your ranking isn't high enough to enter the tournament'' . Naast dat zelfde staduim staat er dan bijv. pijltje omhoog 130 en mijn Rank rechts boven staat altijd op 300... Heel vreemd want het stijgt of daalt helemaal niet...
Kan iemand mij hiermee helpen?