Jump to content

[Eerste indrukken] Wat vind je van GTA IV?


Miek

Recommended Posts

heb hem net 3 uur achter elkaar gespeeld moet jammer genoeg weg :(

het eerste waar ik over struikelde was dat de auto besturing heel anders is en dat was wel even wennen

verder is de het echt helemaal geweldig

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind hem echt geweldig :dans: . Ik heb me eerst helemaal suf gespeeld op COD4 maar dat begind ook een klein beetje te vervelen :duh: . stond om 09:00 uur bij de freerecordshop op de stoep :) ben hem meteen gaan spelen en ben er niet meer van af gekomen :cab: . alleen wel jammer als je hem zo vroeg heb is er nog niemand in de online multiplayer :{

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind het geweldig, idd het autorijden was lastig maar ik had meer problemen met het schieten. Maar na de missie van Little Jacob bij een andere vriend die je verraadde en je vet veel moest schieten heb ik dat ook weer geleerd. Ik heb nu al veel onder de knie, dus nu maar zorgen dat ik hem uitspeel :eten:

Link to comment
Delen op andere websites

Nog maar 2% in het spel gevorderd, amper een uurtje kunnen spelen, maar vind hem helemaal geweldig!

Wat me wel opvalt is hoe donker het spel is.. Soms écht tot het irritante toe. En de autobesturing is uiteraard anders, maar dat went wel. Al mis ik het bochten nemen aan volle snelheid wel :(

Link to comment
Delen op andere websites

Nog maar 2% in het spel gevorderd, amper een uurtje kunnen spelen, maar vind hem helemaal geweldig!

Wat me wel opvalt is hoe donker het spel is.. Soms écht tot het irritante toe. En de autobesturing is uiteraard anders, maar dat went wel. Al mis ik het bochten nemen aan volle snelheid wel :(

als je op start drukt kies je uit een van de bovenste namen in het geel(weet ff niet hoe ze heten) dan kan je je Brightness & contrast bijstellen

Link to comment
Delen op andere websites

WAT EEN GAME:O:O:O

Zo perfect uitgewerkt, alle punten.

Nog nooit in mijn leven heb ik een game gezien met zo'n perfecte grapihcs, alles tot in de kleinste detailtjes uitgewerkt.

Rijden(waarover hier soms gemopperd word) gaat stuk slomer dat wel, vooral het sturen, maar wel realistischer. Zou er niet aan moeten denken dat je als san andreas door zo'n stad kan rijden.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 years later...

PRioXCoMBo was op zoek naar een topic waar hij zijn "eerste indrukken" kwijt kon. Op zich niet vreemd om hier nu aan te denken. Iedereen die de game nog in huis heeft zal rond deze tijd de kriebels wel krijgen, en de game GTA IV nog een keer willen spelen.



Topic is opgenomen in het "Handige Topics"-topic, altijd terug te vinden tussen de vastgeplakte topics hier in IV: General.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vond IV echt geweldig! :klap:

Het verhaal, de stad, de voertuigen, alles was perfect.

En nu met die DLC's die uit zijn gekomen is het helemaal perfect.

Mijn eerste indruk was echt Whoo hoe hebben ze dit gedaan!

Op het begin was het echt een hele vooruitgang voor GTA.

Alles had zo veel details.

Als ik dit spel een punt zou moeten geven zou ik hem een dikke 9,5/10 geven.

Geen 10 omdat er toch wel wat bugs in zaten ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het spel nu bijna 2 jaar, en speel het nog geregeld met veel plezier. Ik probeer het steeds op een andere manier, en ontdek nog steeds nieuwe dingen. Ik had geen vergelijkingsmateriaal, omdat het m'n eerste GTA was, maar heb totaal geen probleem met de besturing. Ik geef het spel een 9.5/10, want er is altijd plek voor verbetering.

@ Miek: Is je PC niet sterk genoeg om IV te spelen? Wellicht dat een 360 of PS3 dan toch een goeie investering voor je is, omdat nieuwe games steeds meer gaan vragen van een PC.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...