April 29, 200817 yr De titel zegt het al: Ga jij cheats gebruiken voor GTA IV. Ik denk dat ik een safegame zonder cheats doe, en een safegame met cheats, just 4 fun. Ga weer snel verder! Ooooi
April 29, 200817 yr ik ga zo lang mogelijk zonder cheats spelen omdat dit je achievements verhinderd. wil 100% uitspelen daarna een keer met cheats op andere safe.
April 29, 200817 yr Wat bedoel je dat je achievements verhinderd worden? als je cheat kan je niet alle achievements meer halen. bij xbox360 dan dus dan kan je niet meer 100% uitspelen achievements hieronder achievements lijst klikje hierop edit: maar link gegeven want lijst is te lang. Edited April 29, 200817 yr by Alchemy
April 29, 200817 yr ik ga het pas gebruiken als ik het helemaal heb uit gespeeld, anders is het te makkelijk/te saai
April 29, 200817 yr nee, ik wil eerst eerlijk spelen. Als ik hem eenmaal 100% heb ga ik er op los cheaten
April 29, 200817 yr Waarom willen sommigen toch een Save Game ? Dat is toch enorm saai... Ik ga wel cheats gebruiken, maar natuurlijk ga ik wel eerst de game uitspelen voordat ik aan de Cheats begin. Swiggers
De titel zegt het al: Ga jij cheats gebruiken voor GTA IV.
Ik denk dat ik een safegame zonder cheats doe, en een safegame met cheats, just 4 fun.
Ga weer snel verder!
Ooooi